Page 40 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 40
Tabela 4a: Pogostost vzrokov za nasilno vedenje učencev po presoji OŠ
učiteljev

  Nikoli ali skoraj Včasih Pogosto Skoraj vedno
  nikoli
22,5 % 11,2 %
Ocenjevanje 17,3 % 6,2 %
21,5 % 10,2 %
Ženske 21,7 % 44,7 %
7,0 % 0,6 %
Moški 29,8 % 46,7 % 7,1 % 0,3 %
7,0 % 0,6 %
Skupaj 23,2 % 45,1 %
17,7 % 3,9 %
  Način poučevanja in metode dela 14,2 % 3,6 %
17,1 % 3,8 %
Ženske 50,7 % 41,7 %
24,3 % 4,4 %
Moški 55,0 % 37,7 % 21,9 % 4,7 %
23,9 % 4,4 %
Skupaj 51,5 % 40,9 %

  Izrečeni vzgojni ukrepi

40 Ženske 34,7 % 43,7 %
44,2 %
Moški 38,0 %

Skupaj 35,3 % 43,8 %

  Problemi medvrstniškega nasilja

Ženske 23,3 % 48,0 %

Moški 26,9 % 46,5 %

Skupaj 24,0 % 47,7 %

V srednjih šolah so deleži učiteljev, ki so poročali, da so določene situacije ved-
no vzrok nasilju, tako majhni, da smo jih združili z deleži učiteljev, ki so označi-
li, da so le-te pogosto vzrok nasilju.

Tabela 4b: Pogostost vzrokov za nasilno vedenje učencev po presoji SŠ
učiteljev

Ženske Nikoli ali skoraj nikoli Včasih Pogosto ali skoraj vedno
Moški Ocenjevanje
Skupaj 45,8 % 29,1 %
25,1 % 44,3 % 19,1 %
36,6 % 45,3 % 26,3 %
28,4 %

nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45