Page 117 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 117
min opomin in dodelili kakršenkoli vzgojni ukrep, 117
niso dovolili, da bi njihovemu otroku opomin češ,
izrekli opomina , vendar svetovalna služba ni ukrepa-
. Učenec je zmerjal učiteljico in dobil opomina la naprej (
vzgojni opomina ne moremo prepisati na drugo šolo, ker
. Vzgojno problematičnega otroka, opomin ga nihče
polnega opomina Nasilnež je moral sodelovati pri pou-
opomin Besedno zmerjanje učenca – ni opomin ku, dnevih
dobil vzg. opomin kljub več hujšim kršitvah. Ko se
sošolce. Vztrajanje vodstva, da se učen- opomin dosledno
cu ne da opominu , ki s strani staršev ni bil podpisan. Šo-
ga vseskozi motil. Učencu je bil izdan la je ob
vzgojni , ker se z zapisom niso strinjali. Enotnost,
. Starši niso želeli podpisati vzgojnega , sama ni prevzela odgovornosti. Bila je
pri razredniku, da naj ukrepa, izreče samo
s strani vodstva šole. V šoli je med
učiteljev na šoli smo izvedeli, da so učitelji
dobili . Nihče ni o tem hotel govoriti. Krožile so
ni točno vedel, zakaj so ti učitelji dobili je mati hotela kaznovati učitelja z lažno
z motenjem, izzivanjem in zmerjanjem,
ob
Sošolci sošolcev , enkrat tudi do učiteljice. Z učencem
je bil verbalno in fizično večkrat nasi- sošolcev problema
len do : pogovor z razredničarko in starši učen-
; sam si potem ni upal nič. Šikaniranje cev, ki
. Ukrep: opomin in enotedensko pospra-
, motenje pouka, neprimerno vedenje do sošolcev vljanje s
nad sošolko (zmerjanje, obrekovanje).
staršev, pogovor. Psihično nasilje sošolca V tem
. Večinoma nasilna ravnanja zelo dob-
. Skupina učencev, ki se ves čas norčuje iz sošolca ro rešimo,
. Primer fizičnega nasilja–pretep med
problemi med vrstniki. Maltretiranje sošolca in učiteljev med poukom in izven nje-
ga. nimam
. Učenec je verbalno agresiven in ža- sošolcev , učitelje, bil nasilen. Dobil je le papir.
ljiv do , a zaradi pravic tega učenca in odloč-
be se ni
za krajši čas rešen. Učenec je večkrat žalil sošolce , je nasilen zaradi težke situacije doma.
ima sedaj že dva meseca stalen nad-
njegovega motenja in nasilja so trpeli vsi sošolci zor, ki ga
, so prešolali. Učenec se redno znaša nad sošolci
Napadalen učenec, ki je poškodoval sošolca
priloga a
niso dovolili, da bi njihovemu otroku opomin češ,
izrekli opomina , vendar svetovalna služba ni ukrepa-
. Učenec je zmerjal učiteljico in dobil opomina la naprej (
vzgojni opomina ne moremo prepisati na drugo šolo, ker
. Vzgojno problematičnega otroka, opomin ga nihče
polnega opomina Nasilnež je moral sodelovati pri pou-
opomin Besedno zmerjanje učenca – ni opomin ku, dnevih
dobil vzg. opomin kljub več hujšim kršitvah. Ko se
sošolce. Vztrajanje vodstva, da se učen- opomin dosledno
cu ne da opominu , ki s strani staršev ni bil podpisan. Šo-
ga vseskozi motil. Učencu je bil izdan la je ob
vzgojni , ker se z zapisom niso strinjali. Enotnost,
. Starši niso želeli podpisati vzgojnega , sama ni prevzela odgovornosti. Bila je
pri razredniku, da naj ukrepa, izreče samo
s strani vodstva šole. V šoli je med
učiteljev na šoli smo izvedeli, da so učitelji
dobili . Nihče ni o tem hotel govoriti. Krožile so
ni točno vedel, zakaj so ti učitelji dobili je mati hotela kaznovati učitelja z lažno
z motenjem, izzivanjem in zmerjanjem,
ob
Sošolci sošolcev , enkrat tudi do učiteljice. Z učencem
je bil verbalno in fizično večkrat nasi- sošolcev problema
len do : pogovor z razredničarko in starši učen-
; sam si potem ni upal nič. Šikaniranje cev, ki
. Ukrep: opomin in enotedensko pospra-
, motenje pouka, neprimerno vedenje do sošolcev vljanje s
nad sošolko (zmerjanje, obrekovanje).
staršev, pogovor. Psihično nasilje sošolca V tem
. Večinoma nasilna ravnanja zelo dob-
. Skupina učencev, ki se ves čas norčuje iz sošolca ro rešimo,
. Primer fizičnega nasilja–pretep med
problemi med vrstniki. Maltretiranje sošolca in učiteljev med poukom in izven nje-
ga. nimam
. Učenec je verbalno agresiven in ža- sošolcev , učitelje, bil nasilen. Dobil je le papir.
ljiv do , a zaradi pravic tega učenca in odloč-
be se ni
za krajši čas rešen. Učenec je večkrat žalil sošolce , je nasilen zaradi težke situacije doma.
ima sedaj že dva meseca stalen nad-
njegovega motenja in nasilja so trpeli vsi sošolci zor, ki ga
, so prešolali. Učenec se redno znaša nad sošolci
Napadalen učenec, ki je poškodoval sošolca
priloga a