Page 284 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 284
»učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza
V
van Eemeren 135, 136, 148, 235, 236,
253, 254, 275
van Leeuwen 208, 272
vednost 15, 16, 21, 67, 95, 98, 103, 129,
154, 189, 237
verjetnost 58, 153, 155, 158, 189
Verschueren 20, 21, 104, 275, 277
Vertovec 209, 221, 275
Vezjak 235, 268
Vicher 204, 268
virtutes dicendi/vrline govora 34,
41, 83
vljudnost 97, 98, 100, 104, 105, 106,
108, 112, 113, 115, 117, 118, 120, 131
diskurzivni model 106
vljudnostne strategije 98, 106, 123
W
Walter 55, 274
Walton 148, 236, 253, 255, 256, 276
Watts 98, 276
Weston 276
Wetherell 16, 274
Wittgenstein 214, 276
Woods 236, 276
Z
Zidar Gale 45, 276
Ž
Žagar Ž. 33, 138, 153, 202, 205, 206,
272, 276, 277
Žmavc 27, 28, 45, 73, 277
284
V
van Eemeren 135, 136, 148, 235, 236,
253, 254, 275
van Leeuwen 208, 272
vednost 15, 16, 21, 67, 95, 98, 103, 129,
154, 189, 237
verjetnost 58, 153, 155, 158, 189
Verschueren 20, 21, 104, 275, 277
Vertovec 209, 221, 275
Vezjak 235, 268
Vicher 204, 268
virtutes dicendi/vrline govora 34,
41, 83
vljudnost 97, 98, 100, 104, 105, 106,
108, 112, 113, 115, 117, 118, 120, 131
diskurzivni model 106
vljudnostne strategije 98, 106, 123
W
Walter 55, 274
Walton 148, 236, 253, 255, 256, 276
Watts 98, 276
Weston 276
Wetherell 16, 274
Wittgenstein 214, 276
Woods 236, 276
Z
Zidar Gale 45, 276
Ž
Žagar Ž. 33, 138, 153, 202, 205, 206,
272, 276, 277
Žmavc 27, 28, 45, 73, 277
284