Page 286 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 286
r Ž. Žagar, Janja Žmavc, Barbara Domajnko
»Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza
znanstvena monografija
pregledana izdaja in razširjena izdaja

Digitalna knjižnica
Uredniški odbor: Igor Ž. Žagar (Educational Research Institute & University of Primorska),
Jonatan Vinkler (University of Primorska), Janja Žmavc (Educational Research Institute),
Alenka Gril (Educational Research Institute)
Zbirka: Dissertationes (znanstvene monografije), 35
Glavni in odgovorni urednik: Igor Ž. Žagar

Recenzenta: Gregor Pobežin, Mitja Sardoč
Oblikovanje, prelom in digitalna objava: Jonatan Vinkler

Založnik: Pedagoški inštitut
Gerbičeva 62, SI-1000 Ljubljana
Ljubljana 2018
Za založnika: Igor Ž. Žagar

ISBN 978-961-270-285-4 (pdf)
http://www.pei.si/ISBN/978-961-270-285-4.pdf
ISBN 978-961-270-286-1 (html)
http://www.pei.si/ISBN/978-961-270-286-1/index.html
DOI: https://www.doi.org/10.32320/978-961-270-285-4

© 2018 Pedagoški inštitut/Educational Research Institute

Kataložni zapis o publikaciji (CIP) pripravili v Narodni in univerzitetni knjižnici v Ljubljani
COBISS.SI-ID=296543488
ISBN 978-961-270-285-4 (pdf)
ISBN 978-961-270-286-1 (html)
   281   282   283   284   285   286   287   288