Page 281 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 281
nsko in stvar no k azalo

govorni nastop 44 jezikovna raba 15, 17, 19, 20, 25, 27,
Gradišar 36, 273 29, 42, 61, 84, 95, 96, 97, 102, 104,
Grice 104, 117 105, 106, 119, 127, 169, 170, 198, 261
Groarke 179, 208, 209, 210, 215, 216,
Johnson 272
217, 222, 223, 226, 268, 270, 271
Grootendorst 135, 236, 253, 254, 275, K

276 Kadar 98, 272
Guattari 221, 269 kategorije sprememb 85

H dodajanje 85, 86
nadomeščanje 85, 91
Hall 37, 271 odvzemanje 85, 88
Halliday 208, 271 premeščanje 85, 89
Hamblin 240, 241, 242, 243, 244, Katula 23, 273
Kennedy 23, 46, 272
245, 249, 257, 271 Kišiček 271, 272
Haugh 98, 272 Kleene 245, 272
Hermagoras 46, 48, 52 Kmecl 85, 272
Hladnik 83, 271 Knapp 37, 271
Holmes 98, 271 Knudsvig 55, 274
Hoppman 23 Kompare 54, 55, 235, 272, 274
Hoppmann 46, 273 komunikacija 15, 16, 17, 20, 21, 27, 68,
Horgan 37, 271 98, 99, 100, 102, 104, 106, 115, 118,
Hriberšek 85, 267, 274 121, 123, 240
Hutchby 271 komunikacijski kontekst 21
kontekst 20, 26, 33, 42, 62, 84, 139,
I 143, 151, 189, 194, 197, 199, 203, 210,
211, 214, 222, 239, 256
informacija, povratna 98, 110, 112, kontekst, družbeni 19, 21, 44, 69, 70,
120, 121, 122, 123, 125
100, 101, 104, 261
inventio/odkrivanje 33, 35, 40, 45, kontekst, fizični 21
240 kontekst, kognitivni 21
kontekst, lingvistični 22
izjava 117, 194, 201, 208, 217, 236 kontekst, makro 248
izjavitelj 20, 238 kontekst, mikro 248
izjavljalec 163, 200, 201, 203, 204, kontekst, pedagoški 21, 64, 67, 81, 83,

206, 220, 221 93, 98, 106, 107, 118, 119, 120, 121
izjavljalni položaj 201, 206, 220, 221 kontekstualni korelati 21, 26
Izokrat 24, 59 Kovač Šebart 68, 272
Krek 68, 272
J

Jakobson 208, 271
Jewitt 208, 271, 272

281
   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286