Page 264 - Štremfel, Urška, ed., 2016. Student (Under)achievement: Perspectives, Approaches, Challenges. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digital Library, Documenta 11.
P. 264
Kranjc, T. (2002). Poročilo o študiji Neuspeh v srednji šoli. Ljubljana: Zavod RS za
šolstvo.
Marjanovič Umek, L., Sočan, G., and Bajc, K. (2007). Vpliv psiholoških dejavnikov
in izobrazbe staršev na učno uspešnost mladostnikov. Psihološka obzorja,
16(3), 27–48.
Marzano, R. (2003). What Works in Schools. Translating Research into Action. Al-
exandria: Association for Supervision and Curriculum Development.
Mirčeva, J., and Radovan, M. (2006). Preučevanje družbenoskupinskih vidikov
udeležbe odraslih v izobraževanju kot podlaga za razvoj modela vseživl-
jenjskega učenja s poudarkom na razvijanju modela poklicne kariere. In
Družbeno skupinski vplivi udeležbe odraslih v izobraževanju kot podlaga za
razvoj modela poklicne kariere, Ciljni raziskovalni program: Konkurenčnost
Slovenije 2001–2006. Retrieved from http://porocila.acs.si/. Ljubljana: An-
dragoški center Slovenije.
Mohorčič Špolar, V. A. et al. (2006). Družbeno skupinski vplivi udeležbe odraslih
v izobraževanju kot podlaga za razvoj modela poklicne kariere: final report.
264 Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
Mohorčič Špolar, V. A., and Radovan, M. (2006). Družbenoskupinske značil-
nosti nizke udeležbe v izobraževanju delovno aktivnega prebivalstva. In
Družbeno skupinski vplivi udeležbe odraslih v izobraževanju kot podlaga za
razvoj modela poklicne kariere, Ciljni raziskovalni program: Konkurenčnost
Slovenije 2001–2006. Retrieved from http://porocila.acs.si/. Ljubljana: An-
dragoški center Slovenije.
Nash, R., and Lauder, H. (2010). Explaining Inequalities in School Achievement. A
Realist Analysis. Surrey, Burlington: Ashgate Publishing.
OECD (2002). Adult literacy. Retrieved from http://www.oecd.org/edu/innova-
tion-education/adultliteracy.htm.
OECD (2012). Literacy, Numeracy and Problem Solving in Technology-Rich Envi-
ronments: Framework for the OECD Survey of Adult Skills. OECD Publishing.
Retrieved from http://dx.doi.org/10.1787/9789264128859-en.
Paris, S.G. and Ayres, L.R. (1994). Becoming reflective students and teachers. With
portfolios and authentic assessment. (Psychology in the Classroom: a Se-
ries on Applied Educational Psy). Washington: American Psychological
Association.
Puklek Levpušček, M., and Zupančič, M. (2009). Osebnostni, motivacijski in so-
cialni dejavniki učne uspešnosti. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske
fakultete (Razprave FF).
Radovan, M. (2001a). Finančni vidiki motivacije odraslih za izobraževanje. IB re-
vija, Revija za strokovna in metodološka vprašanja gospodarskega, prostor-
skega in socialnega razvoja Slovenije, 35(2-3), 36–44.
student (under)achievement: perspectives, approaches, challenges
šolstvo.
Marjanovič Umek, L., Sočan, G., and Bajc, K. (2007). Vpliv psiholoških dejavnikov
in izobrazbe staršev na učno uspešnost mladostnikov. Psihološka obzorja,
16(3), 27–48.
Marzano, R. (2003). What Works in Schools. Translating Research into Action. Al-
exandria: Association for Supervision and Curriculum Development.
Mirčeva, J., and Radovan, M. (2006). Preučevanje družbenoskupinskih vidikov
udeležbe odraslih v izobraževanju kot podlaga za razvoj modela vseživl-
jenjskega učenja s poudarkom na razvijanju modela poklicne kariere. In
Družbeno skupinski vplivi udeležbe odraslih v izobraževanju kot podlaga za
razvoj modela poklicne kariere, Ciljni raziskovalni program: Konkurenčnost
Slovenije 2001–2006. Retrieved from http://porocila.acs.si/. Ljubljana: An-
dragoški center Slovenije.
Mohorčič Špolar, V. A. et al. (2006). Družbeno skupinski vplivi udeležbe odraslih
v izobraževanju kot podlaga za razvoj modela poklicne kariere: final report.
264 Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
Mohorčič Špolar, V. A., and Radovan, M. (2006). Družbenoskupinske značil-
nosti nizke udeležbe v izobraževanju delovno aktivnega prebivalstva. In
Družbeno skupinski vplivi udeležbe odraslih v izobraževanju kot podlaga za
razvoj modela poklicne kariere, Ciljni raziskovalni program: Konkurenčnost
Slovenije 2001–2006. Retrieved from http://porocila.acs.si/. Ljubljana: An-
dragoški center Slovenije.
Nash, R., and Lauder, H. (2010). Explaining Inequalities in School Achievement. A
Realist Analysis. Surrey, Burlington: Ashgate Publishing.
OECD (2002). Adult literacy. Retrieved from http://www.oecd.org/edu/innova-
tion-education/adultliteracy.htm.
OECD (2012). Literacy, Numeracy and Problem Solving in Technology-Rich Envi-
ronments: Framework for the OECD Survey of Adult Skills. OECD Publishing.
Retrieved from http://dx.doi.org/10.1787/9789264128859-en.
Paris, S.G. and Ayres, L.R. (1994). Becoming reflective students and teachers. With
portfolios and authentic assessment. (Psychology in the Classroom: a Se-
ries on Applied Educational Psy). Washington: American Psychological
Association.
Puklek Levpušček, M., and Zupančič, M. (2009). Osebnostni, motivacijski in so-
cialni dejavniki učne uspešnosti. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske
fakultete (Razprave FF).
Radovan, M. (2001a). Finančni vidiki motivacije odraslih za izobraževanje. IB re-
vija, Revija za strokovna in metodološka vprašanja gospodarskega, prostor-
skega in socialnega razvoja Slovenije, 35(2-3), 36–44.
student (under)achievement: perspectives, approaches, challenges