Page 59 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja finančne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 8
P. 59
oge iz finančne pismenosti
V nadaljevanju predstavljamo naloge s področja finančne pismenosti, ki so bile upora-
bljene v predraziskavi PISA 2012 in so bile za glavni zajem podatkov iz različnih razlogov
izločene, saj rezultati niso omogočali mednarodne primerljivosti (npr., naloga se ni poka-
zala kot enako zahtevna za vse sodelujoče države, po vsebini ni bila enako dobro razumlji-
va 15-letnikom v vseh sodelujočih državah ipd.).
Pri vsaki nalogi najprej navajamo uvodno besedilo naloge, nato vprašanja, ki sledijo,
temu pa sledi še kodirna shema pravilnih in nepravilnih odgovorov za določeno vprašanje.
Pri vsaki nalogi navajamo tudi vsebino, proces in kontekst, v katerega se naloga uvršča, ter
del dijakov, ki so na posamezno vprašanje v predraziskavi odgovorili pravilno.
59
V nadaljevanju predstavljamo naloge s področja finančne pismenosti, ki so bile upora-
bljene v predraziskavi PISA 2012 in so bile za glavni zajem podatkov iz različnih razlogov
izločene, saj rezultati niso omogočali mednarodne primerljivosti (npr., naloga se ni poka-
zala kot enako zahtevna za vse sodelujoče države, po vsebini ni bila enako dobro razumlji-
va 15-letnikom v vseh sodelujočih državah ipd.).
Pri vsaki nalogi najprej navajamo uvodno besedilo naloge, nato vprašanja, ki sledijo,
temu pa sledi še kodirna shema pravilnih in nepravilnih odgovorov za določeno vprašanje.
Pri vsaki nalogi navajamo tudi vsebino, proces in kontekst, v katerega se naloga uvršča, ter
del dijakov, ki so na posamezno vprašanje v predraziskavi odgovorili pravilno.
59