Page 61 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja finančne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 8
P. 61
OČITEV GLEDE IZDATKOV: TOČKOVANJE 1
NAMEN VPRAŠANJA:
Opis: Prepoznati stvar, ki ji je treba dati prednost pri načrtovanju proračuna
Vsebina: Načrtovanje in upravljanje financ
Proces: Vrednotenje finančnih vprašanj
Kontekst: Domači in družinski
Pravilen odgovor
Koda 1: Trije pravilni odgovori: Ne, Da, Ne, v tem vrstnem redu.
Nepravilen odgovor
Koda 0: Manj kot trije pravilni odgovori.
Koda 9: Ni odgovora.
V predraziskavi PISA 2012 je na to vprašanje pravilno odgovorilo približno 75 % dija-
kov iz vseh sodelujočih držav.
61
NAMEN VPRAŠANJA:
Opis: Prepoznati stvar, ki ji je treba dati prednost pri načrtovanju proračuna
Vsebina: Načrtovanje in upravljanje financ
Proces: Vrednotenje finančnih vprašanj
Kontekst: Domači in družinski
Pravilen odgovor
Koda 1: Trije pravilni odgovori: Ne, Da, Ne, v tem vrstnem redu.
Nepravilen odgovor
Koda 0: Manj kot trije pravilni odgovori.
Koda 9: Ni odgovora.
V predraziskavi PISA 2012 je na to vprašanje pravilno odgovorilo približno 75 % dija-
kov iz vseh sodelujočih držav.
61