Page 135 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja bralne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 6
P. 135
teva, da se postavi izven besedila in razmisli o načinu, na katerega je bil ze-
mljevid zasnovan. Iz tega razloga vprašanje uvrščamo v kategorijo razmišljanje o
… in vrednotenje oblike besedila.
4. vprašanje: PODZEMNA ŽELEZNICA
Poišči najkrajšo pot s podzemno železnico od postaje Poljane do postaje Gozd.
Na zemljevidu nariši pot, po kateri bi se peljal/-a.
Opredelitev vprašanja na podlagi izhodišč
Bralni kontekst oz. situacija Osebni
Oblika besedila Mešano besedilo
Tip besedila Opis
Bralni vidik Iskanje in dostopanje do informacij
Namen vprašanja Kombiniranje različnih informacij na zemljevidu z name-
nom določitve najkrajše poti med dvema krajema
Oblika vprašanja Vprašanje zaprtega tipa
PODZEMNA ŽELEZNICA: TOČKOVANJE 4
Pravilen odgovor
Koda 2: Nariše pot, ki je označena na spodnji risbi:
135
mljevid zasnovan. Iz tega razloga vprašanje uvrščamo v kategorijo razmišljanje o
… in vrednotenje oblike besedila.
4. vprašanje: PODZEMNA ŽELEZNICA
Poišči najkrajšo pot s podzemno železnico od postaje Poljane do postaje Gozd.
Na zemljevidu nariši pot, po kateri bi se peljal/-a.
Opredelitev vprašanja na podlagi izhodišč
Bralni kontekst oz. situacija Osebni
Oblika besedila Mešano besedilo
Tip besedila Opis
Bralni vidik Iskanje in dostopanje do informacij
Namen vprašanja Kombiniranje različnih informacij na zemljevidu z name-
nom določitve najkrajše poti med dvema krajema
Oblika vprašanja Vprašanje zaprtega tipa
PODZEMNA ŽELEZNICA: TOČKOVANJE 4
Pravilen odgovor
Koda 2: Nariše pot, ki je označena na spodnji risbi:
135