Page 7 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 7
bina 7
Kazalo slik in preglednic 13
Polona Kelava, Predgovor 15
Tadej Vidmar, Pomen neformalno pridobljenega znanja od antike
do 16. stoletja 17
Opredelitev vseživljenjskega izobraževanja/učenja 19
Antična Grčija 23
Stari Rim 27
Srednji vek 28
Reformacija 32
Zaključek 36
Literatura 38
Viri 40
Janez Kolenc Gregorič† in Taja Kramberger, Emancipatorični 43
potencial neformalnega izobraževanja
Modeli družbenih razmerij od Parsonsa dalje 46
Prispevek kritične teorije k transformativnemu 49
dojemanju izobraževanja
Genetična epistemologija, antropološki in nekateri drugi vidiki 50
neformalnega izobraževanja
Neformalno izobraževanje: kooperativnost in vzajemno 52
učinkovanje subjektivacije in objektivacije
Kazalo slik in preglednic 13
Polona Kelava, Predgovor 15
Tadej Vidmar, Pomen neformalno pridobljenega znanja od antike
do 16. stoletja 17
Opredelitev vseživljenjskega izobraževanja/učenja 19
Antična Grčija 23
Stari Rim 27
Srednji vek 28
Reformacija 32
Zaključek 36
Literatura 38
Viri 40
Janez Kolenc Gregorič† in Taja Kramberger, Emancipatorični 43
potencial neformalnega izobraževanja
Modeli družbenih razmerij od Parsonsa dalje 46
Prispevek kritične teorije k transformativnemu 49
dojemanju izobraževanja
Genetična epistemologija, antropološki in nekateri drugi vidiki 50
neformalnega izobraževanja
Neformalno izobraževanje: kooperativnost in vzajemno 52
učinkovanje subjektivacije in objektivacije