Page 132 - Melita Puklek Levpušček et al., Dejavniki bralne pismenosti v raziskavi PISA 2009, Dissertationes 21
P. 132
 Dejavniki bralne pismenosti v raziskavi pisa 2009

Gebhardt 90, 91, 93 interes za branje 37, 102
Goldman 53 Izard 113
Gradišar 101, 102 izobraževalni program 80, 92
Guthrie 102, 103, 105, 106
J
H
Justin 100
Hamann 106
Hidi 113 K
hierarhično linearno modeliranje 88 ključnefazepridobivanjapodatkov 25
Horwood 100 Kobal 65

I kognitivne kompetence 37
kompleksno vprašanje izbirnega
indeks dejavnosti branja na spletu tipa 33, 34
51, 81, 92 kontrolne strategije 56, 57, 58, 61,
indeks discipline v razredu 63, 66, 62, 82, 86, 114
83, 92 Krevh 59
indeks discipline v razredu pri pou- kriterijske spremenljivke 92
ku slovenščine 63, 66

Lindeks ekonomskega, socialnega in
kulturnega položaja 59
lestvica bralnih dosežkov 38
indeksi metakognitivnih in učnih

Mstrategij 53
indeks kontrolnih strategij 57, 82, Marjanovič Umek 101
92 matematična pismenost 16
indeks različnosti bralnega gradiva Meltzer 106
memoriranje 56, 62
49, 50, 81, 92 metakognicija 104
indeks strategij elaboracije 57 metakognitivne strategije 53, 104,
indeks strategij memoriranja 56
indeks strategij povzemanja bese- 114, 115, 120, 122
Middleton 100
dila 55
indeks strategij za razumevanje in
pomnjenje besedila 53 Midgley 100
model napovedovanja 77, 88, 118
indeks uživanja v branju 47, 81, 92 motivacija 101
indeks zaznanega pozitivnega od- motivacija za branje 59, 61, 103, 105
Mullis 101
nosa učiteljev do dijaka 63, 71 Murdock 71
indeks zaznane učiteljeve spodbu-
N
de pri bralnih aktivnostih 68,
83, 93
interes 37, 100, 101, 102
naravoslovna pismenost 15
   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136