Page 131 - Melita Puklek Levpušček et al., Dejavniki bralne pismenosti v raziskavi PISA 2009, Dissertationes 21
P. 131
nsko in stvarno
kazalo
A cilji raziskave PISA 16
Clark 62
Alao 105 Cohen 96
American Institutes for Research 84
Anderman 71
Aunola 46 Č
B čas, namenjen branju 103
Baker 46, 103 D
Becker 103
Boekaerts 53 Deary 80, 100
bralna motivacija 103 definicija bralne pismenosti 37
Doupona Horvat 59
Ebralna pismenost 14, 37, 46, 79
bralna zavzetost 102
bralne aktivnosti 31, 86, 110, 113, 119 elaboracija 56
bralne kompetence 39, 44, 46, 102, Ellsworth 113
Entwistle 105
103
bralne strategije 105
Fbralni dosežki 46, 50, 52, 53, 57, 58,
103, 105, 118, 121 Fergusson 100
branje za šolo 45, 98 Flavell 104
branje za zabavo 45, 46, 80, 92 G
C Gaber 94, 99
Garson 90
cikli raziskave PISA 13
kazalo
A cilji raziskave PISA 16
Clark 62
Alao 105 Cohen 96
American Institutes for Research 84
Anderman 71
Aunola 46 Č
B čas, namenjen branju 103
Baker 46, 103 D
Becker 103
Boekaerts 53 Deary 80, 100
bralna motivacija 103 definicija bralne pismenosti 37
Doupona Horvat 59
Ebralna pismenost 14, 37, 46, 79
bralna zavzetost 102
bralne aktivnosti 31, 86, 110, 113, 119 elaboracija 56
bralne kompetence 39, 44, 46, 102, Ellsworth 113
Entwistle 105
103
bralne strategije 105
Fbralni dosežki 46, 50, 52, 53, 57, 58,
103, 105, 118, 121 Fergusson 100
branje za šolo 45, 98 Flavell 104
branje za zabavo 45, 46, 80, 92 G
C Gaber 94, 99
Garson 90
cikli raziskave PISA 13