Page 133 - Melita Puklek Levpušček et al., Dejavniki bralne pismenosti v raziskavi PISA 2009, Dissertationes 21
P. 133
imensko kazalo 

normaliziranje uteži 90, 91 Repež 15, 16
notranja motivacija 106 replikati uteži 78, 79
Nurmi 46, 103
S
O
Safford 62
OECD 17, 37, 39, 40, 45, 60, 61, 63, Schiefele 47, 104
64, 66, 72, 77, 79, 88, 89, 99, 104, sekundarne analize podatkov 109
105, 106, 107 Smith 62, 113
P socialno-ekonomski položaj dru-
žine 59
stališča dijakov do šole in pouka
Pečjak 100, 101, 102, 103 63, 116
Pedagoški inštitut 60, 61, 79, 80
Peklaj 104 stališča do branja in učenja 46
stališča do šole 64, 74, 75
Pind 99 strategije elaboracije 46, 58, 115
Plomin 101
Podlesek 94 strategije memoriranja 45, 58
strategije za razumevanje in zapo-
populacija v raziskavi 20 mnitev 46
povprečni indeks strategij elabora-
cije 58

Tpovprečni indeks strategij memori-
ranja 58 teorija samodoločenosti 102
povprečni indeks uporabe kontrol- Trafford 62
nih strategij 58

Upreučevane spremenljivke 79, 92, 93
Puklek Levpušček 71, 80, 100
učne strategije 53, 56, 59, 60, 61, 104,
R 114, 115, 127
uživanje v branju 45, 47
Rakestraw 53
Ramsdem 105 V
Raudenbush 89, 93
večnivojski modeli 89
raziskava PISA 13, 14, 15, 16, 17, 18, vprašanje izbirnega tipa 33
20, 21, 22, 28, 29, 37, 38, 45, 98, 99, vprašanje odprtega tipa 35
101, 102, 103, 104, 106, 107, 109, vprašanje zaprtega tipa 35
110, 112, 114, 116, 121 vzorec 18, 19, 20, 21, 22, 24, 26, 27,
različnost bralnega gradiva 45
78, 84, 89, 90, 91, 107, 109, 110, 121
različnoston-linebralnegagradiva 45 vzorec v raziskavi PISA 21
razumevanje in zapomnitev 46
Regner 71 W
Renninger 113
Warrington 62
   128   129   130   131   132   133   134   135   136