Page 9 - Janja Žmavc, Vloga in pomen jezika v državljanski vzgoji, Komunikacijska kompetenca kot nujna sestavina odgovornega državljanstva, Digitalna knjižnica, Documenta 2
P. 9
vtorici
Janja Žmavc je docentka za jezikoslovje in kot znanstvena sodelavka zaposlena na Pe-
dagoškem inštitutu v Ljubljani. Področja njenega raziskovanja so: zgodovina retorike, re-
torična teorija in praksa, retorična sredstva prepričevanja (etos, patos, logos), argumenta-
cija, teorija argumentacije, jezikovna pragmatika in besediloslovje klasičnih ter sodobnih
jezikov, didaktika klasičnih jezikov ter didaktika retorike.
Je soavtorica edinega slovenskega učbenika za pouk retorike v osnovni šoli pri nas,
prav tako je zasnovala in izvaja delavnice za pouk retorike v gimnaziji, z naslovom Retori-
ka za srednješolke in srednješolce.
V okviru stalnega strokovnega spopolnjevanja deluje kot koordinatorica programa Re-
torika za učitelje retorike ter kot predavateljica na seminarjih, ki so namenjeni učiteljem
obveznega izbirnega predmeta retorika. Kot predavateljica retorike sodeluje z Oddelkom
za klasično filologijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani in s Fakulteto za humani-
stiko Univerze v Novi Gorici, Fakulteto za elektrotehniko in računalništvo Univerze v
Mariboru in Pedagoško fakulteto Univerze na Primorskem.
Janja Žmavc is an assistant professor in linguistics and works as a research fellow at the
Educational Research Institute in Ljubljana. Fields of her research are: history of classical
rhetoric, rhetorical theory and practice, rhetorical means of persuasion (ethos, pathos, log-
os), argumentation, linguistic pragmatics and text linguistics of classical and modern lan-
guages, didactics of classical languages and rhetoric.
She is a co-author of the only Slovenian textbook for rhetoric lessons in the primary
school and the author of workshops for rhetorical lessons in the secondary school titled
Rhetoric for schoolgirls and schoolboys.
Janja Žmavc je docentka za jezikoslovje in kot znanstvena sodelavka zaposlena na Pe-
dagoškem inštitutu v Ljubljani. Področja njenega raziskovanja so: zgodovina retorike, re-
torična teorija in praksa, retorična sredstva prepričevanja (etos, patos, logos), argumenta-
cija, teorija argumentacije, jezikovna pragmatika in besediloslovje klasičnih ter sodobnih
jezikov, didaktika klasičnih jezikov ter didaktika retorike.
Je soavtorica edinega slovenskega učbenika za pouk retorike v osnovni šoli pri nas,
prav tako je zasnovala in izvaja delavnice za pouk retorike v gimnaziji, z naslovom Retori-
ka za srednješolke in srednješolce.
V okviru stalnega strokovnega spopolnjevanja deluje kot koordinatorica programa Re-
torika za učitelje retorike ter kot predavateljica na seminarjih, ki so namenjeni učiteljem
obveznega izbirnega predmeta retorika. Kot predavateljica retorike sodeluje z Oddelkom
za klasično filologijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani in s Fakulteto za humani-
stiko Univerze v Novi Gorici, Fakulteto za elektrotehniko in računalništvo Univerze v
Mariboru in Pedagoško fakulteto Univerze na Primorskem.
Janja Žmavc is an assistant professor in linguistics and works as a research fellow at the
Educational Research Institute in Ljubljana. Fields of her research are: history of classical
rhetoric, rhetorical theory and practice, rhetorical means of persuasion (ethos, pathos, log-
os), argumentation, linguistic pragmatics and text linguistics of classical and modern lan-
guages, didactics of classical languages and rhetoric.
She is a co-author of the only Slovenian textbook for rhetoric lessons in the primary
school and the author of workshops for rhetorical lessons in the secondary school titled
Rhetoric for schoolgirls and schoolboys.