Page 87 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 87
čna sredstva in materiali
Tanek bel papir, voščenke temnejše barve, oglje, oljni pasteli, krede, lepilni trak, zbirka predmetov
z različnimi strukturami (mehko, hrapavo, grobo, gladko, npr. kovanec, listje, ključi, glavniki, plo-
ščice, drevesno lubje, školjke ipd.).

Vloga odraslega (priprava prostora in/ali učnih sredstev)
 Pripravite predmete s strukturno bogatimi površinami (papir, voščenke, krede, pastele ipd).

Potek dejavnosti
Otroci izberejo predmet, nanj položijo tanjši papir in po njem drgnejo z voščenko temnejše barve
(kredo, ogljem …).
Za lažje delo mlajšim otrokom papir na vogalih pritrdite z lepilnim trakom na mizo ali na tla.

Slika 39: Odtiskovanje ali frotaž

Nadgradnja dejavnosti
Organizirajte igro v parih. Eden od otrok v paru z drgnjenjem odtisne predmet, drugi ugiba, kaj je
odtisnjeno. Nato otroka vlogi zamenjata.
Odtiskujte strukturo površin debel.

Sodelovanje z družinami
To dejavnost lahko starši in otroci izvajajo tudi doma, tako, da uredijo zbirko predmetov z različ-
nimi površinami in skupaj raziskujejo, kakšni odtisi bodo nastali.

87
   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92