Page 11 - Lidija Tavčar, Homo spectator: uvod v muzejsko pedagogiko, Digitalna knjižnica, Dissertationes 3
P. 11
alo
O avtorici
Kazalo
Uvod
Terminološke in konceptualne dileme
Preliminarije za muzejsko pedagogiko
Katere umetnine so lahko učenci občudovali brez
»moralne škode«
Gibanje za umetniško vzgojo
O ogledovanju slik
Od kdaj potreba po razlagi umetniškega dela
Pomen muzejev in galerij za izobraževanje
Razmišljanja o odnosu med slovenskimi šolami in muzeji v obdobju
po drugi svetovni vojni
Napotki obiskovalcem umetnostnih muzejev
Artefakt kot »objekt učenja«
Strategije estetske vzgoje v umetnostnih muzejih
Semiološki model
O avtorici
Kazalo
Uvod
Terminološke in konceptualne dileme
Preliminarije za muzejsko pedagogiko
Katere umetnine so lahko učenci občudovali brez
»moralne škode«
Gibanje za umetniško vzgojo
O ogledovanju slik
Od kdaj potreba po razlagi umetniškega dela
Pomen muzejev in galerij za izobraževanje
Razmišljanja o odnosu med slovenskimi šolami in muzeji v obdobju
po drugi svetovni vojni
Napotki obiskovalcem umetnostnih muzejev
Artefakt kot »objekt učenja«
Strategije estetske vzgoje v umetnostnih muzejih
Semiološki model