Page 278 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 278
lsko polje

Revija za teorijo in raziskave vzgoje in izobraževanja
Letnik XXVIII, številka 5–6, 2017

Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
7 Raziskavi TIMSS in PISA sta mnogo več kot zgolj dosežki

Eva Klemenčič
15 Akademsko znanje in TIMSS: ali slovenska šolska politika vidi dovolj daleč?

Manja Podgoršek, Jasmina Ferme, Alenka Lipovec
31 Vpliv nekaterih situacijskih in motivacijskih dejavnikov na dosežke četrtošolcev

pri matematiki v raziskavi TIMSS 2015
Barbara Japelj Pavešić
55 Kdo ima veselje z matematiko in naravoslovjem v šoli?
Anja Bajda Gorela
87 Umetnost in matamtika: problem motivacije in predlogi za izboljšave
Mojca Štraus
121 So v Sloveniji učno najuspešnejši 15-letniki tudi najbolj zadovoljni z življenjem?
Primerjava napovednikov visokih dosežkov in zadovoljstva z življenjem
iz raziskave PISA 2015
Klaudija Šterman Ivančič
157 Šolska klima in medvrstniško nasilje v srednjih šolah: raziskava PISA 2015
Ana Kozina and Mojca Štraus
185 Relationship between academic achievement as measured in the PISA study
and wellbeing indicators: preliminary findings
Valerija Vendramin in Mojca Štraus
213 Enakost med spoloma kot dejavnik blagostanja?
PISA 2015 in razlike med spoloma
Mitja Sardoč
231 »Veliki kompromis« v vzgoji ali izobraževanju: trojanski konj ali papirnati tiger

CENA: 10 EUR
   273   274   275   276   277   278