Page 242 - Šolsko polje, XXIX, 2018, št. 3-4: K paradigmam raziskovanja vzgoje in izobraževanja, ur. Valerija Vendramin
P. 242
lsko polje

Revija za teorijo in raziskave vzgoje in izobraževanja
Letnik XXIX, številka 3–4, 2018

Valerija Vendramin
5 Dodatki k paradigmi raziskovanja vzgoje in izobraževanja

Darko Štrajn
9 Šestdeseta leta dvajsetega stoletja in izobraževanje

Urška Štremfel
25 Zgodnje opuščanje izobraževanja kot sodoben javnopolitični problem

Igor Bijuklič
47 Družbeni inženiring, znanstveni management in ideje o upravljanju

komunikacije

Ana Mladenović
63 Conceptualising postfeminism:

Transtemporal interaction as a bridge between history and ethics

Valerija Vendramin
77 Celebrities, Consumerism, Empowerment #FeminismForChildren

Igor Ž. Žagar
87 Between Fallacies and More Fallacies?

Janja Žmavc
109 Quot linguas calles ... Nekaj opomb k raznojezični perspektivi

v vzgoji in izobraževanju

Maša Vidmar, Manja Veldin, Maja Škrubej Novak, Lucie Milent
131 Key challenges in addressing autism in preschool education

– a case study in Slovenia

Karmen Osterc Kokotovič, Branka Čagran, Mateja Pšunder
147 Vključenost staršev v šolanje otroka in uporaba psihoaktivnih snovi

pri mladostnikih

Maja Hmelak in Andreja Oprešnik
173 Odraščanje v potrošniški družbi

– potrošniška socializacija in vpliv oglaševanja na otroke

Mitja Sardoč
185 Radikalizacija in nasilni ekstremizem: teorije, politike in koncepti

CENA: 10 EUR
   237   238   239   240   241   242