Page 242 - Šolsko polje, XXIX, 2018, št. 3-4: K paradigmam raziskovanja vzgoje in izobraževanja, ur. Valerija Vendramin
P. 242
lsko polje
Revija za teorijo in raziskave vzgoje in izobraževanja
Letnik XXIX, številka 3–4, 2018
Valerija Vendramin
5 Dodatki k paradigmi raziskovanja vzgoje in izobraževanja
Darko Štrajn
9 Šestdeseta leta dvajsetega stoletja in izobraževanje
Urška Štremfel
25 Zgodnje opuščanje izobraževanja kot sodoben javnopolitični problem
Igor Bijuklič
47 Družbeni inženiring, znanstveni management in ideje o upravljanju
komunikacije
Ana Mladenović
63 Conceptualising postfeminism:
Transtemporal interaction as a bridge between history and ethics
Valerija Vendramin
77 Celebrities, Consumerism, Empowerment #FeminismForChildren
Igor Ž. Žagar
87 Between Fallacies and More Fallacies?
Janja Žmavc
109 Quot linguas calles ... Nekaj opomb k raznojezični perspektivi
v vzgoji in izobraževanju
Maša Vidmar, Manja Veldin, Maja Škrubej Novak, Lucie Milent
131 Key challenges in addressing autism in preschool education
– a case study in Slovenia
Karmen Osterc Kokotovič, Branka Čagran, Mateja Pšunder
147 Vključenost staršev v šolanje otroka in uporaba psihoaktivnih snovi
pri mladostnikih
Maja Hmelak in Andreja Oprešnik
173 Odraščanje v potrošniški družbi
– potrošniška socializacija in vpliv oglaševanja na otroke
Mitja Sardoč
185 Radikalizacija in nasilni ekstremizem: teorije, politike in koncepti
CENA: 10 EUR
Revija za teorijo in raziskave vzgoje in izobraževanja
Letnik XXIX, številka 3–4, 2018
Valerija Vendramin
5 Dodatki k paradigmi raziskovanja vzgoje in izobraževanja
Darko Štrajn
9 Šestdeseta leta dvajsetega stoletja in izobraževanje
Urška Štremfel
25 Zgodnje opuščanje izobraževanja kot sodoben javnopolitični problem
Igor Bijuklič
47 Družbeni inženiring, znanstveni management in ideje o upravljanju
komunikacije
Ana Mladenović
63 Conceptualising postfeminism:
Transtemporal interaction as a bridge between history and ethics
Valerija Vendramin
77 Celebrities, Consumerism, Empowerment #FeminismForChildren
Igor Ž. Žagar
87 Between Fallacies and More Fallacies?
Janja Žmavc
109 Quot linguas calles ... Nekaj opomb k raznojezični perspektivi
v vzgoji in izobraževanju
Maša Vidmar, Manja Veldin, Maja Škrubej Novak, Lucie Milent
131 Key challenges in addressing autism in preschool education
– a case study in Slovenia
Karmen Osterc Kokotovič, Branka Čagran, Mateja Pšunder
147 Vključenost staršev v šolanje otroka in uporaba psihoaktivnih snovi
pri mladostnikih
Maja Hmelak in Andreja Oprešnik
173 Odraščanje v potrošniški družbi
– potrošniška socializacija in vpliv oglaševanja na otroke
Mitja Sardoč
185 Radikalizacija in nasilni ekstremizem: teorije, politike in koncepti
CENA: 10 EUR