Page 200 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 1-2: Etika in šola, ur. Marjan Šimenc in Mitja Sardoč
P. 200
šolsko polje, letnik xxviii, številka 1–2

Vojko Strahovnik
Docent dr. Vojko Strahovnik je znanstveni sodelavec oziroma raziskova­
lec na Teološki fakulteti Univerze v Ljubljani ter predstojnik katedre za
teorijo prava in etiko v javnem življenju na Fakulteti za državne in evrop­
ske študije. Deluje kot urednik knjižne zbirke Philosophy in Dialogue/
Philosophie im Dialog pri založbi LIT Verlag (Berlin). V letu 2015/2016
je kot Fulbrightov raziskovalec gostoval na Univerzi v Arizoni. Je (so)
avtor knjig Moralna teorija: O naravi moralnosti (Aristej, Maribor 2016),
Moralne sodbe, intuicija in moralna načela (IPAK, Velenje 2009), Chal-
lenging Moral Particularism (Routledge, New York 2008; 2011), Practical
Contexts (Ontos Verlag, Frankfurt 2004) ter številnih člankov in poglavij.
Hkrati je vodja mednarodnega projekta Erasmus+ ETHIKA – Ethics
and values education in schools and kindergartens.
Assist. professor Vojko Strahovnik is a research associate and a researcher
at the Theological Faculty (University of Ljubljana) and Chair of the De­
partment of theory of law and ethics in public life at the Faculty of Gov­
ernment and European Studies. He is an active editor of the book series
Philosophy and Dialogue/Philosophie im Dialog published by LIT Ver­
lag (Berlin). In 2015-2016 he was a Fulbright visiting researcher at the Uni­
versity of Arizona. He is the (co)author of the following books: Moral
Theory. The Nature of Morality (Aristej, Maribor 2016), Moral Judgment,
Intuition and Moral Principles (IPAK, Velenje 2009), Challenging Moral
Particularism (Routledge, New York 2008; 2011), and Practical Contexts
(Ontos Verlag, Frankfurt 2004) and numerous articles and book chap­
ters. He is also a coordinator of international Erasmus+ project ETHIKA
– Ethics and Values Education in Schools and Kindergartens.
Tomaž Grušovnik
Tomaž Grušovnik je docent za filozofijo vzgoje in izobraževanja na Uni­
verzi na Primorskem (Pedagoška fakulteta) ter znanstveni sodelavec na
isti instituciji. Ukvarja se z okoljsko etiko, etiko živali in filozofijo eduka­
cije ter zgodovino šolstva. Doslej je objavil dve monografiji, in sicer Odten-
ki zelene: humanistične perspektive okoljske problematike (Koper, 2011) ter
Etika živali – o čezvrstni gostoljubnosti (Koper, 2016), ki se v pomembnih
točkah dotikata vzgoje in ozaveščanja v sklopu okoljske etike in etike živa­
li v navezavi na problem zanikanja. Njegovo raziskovanje na področju fi­
lozofije edukacije je tako usmerjeno v kakovostno vzgojo in izobraževanje
v navezavi na problem zanikanja in posledične subjektove tendence po iz­
ogibanju vednosti. Grušovnik je avtor več znanstvenih in strokovnih be­
sedil v domačih in tujih revijah, urednik in sourednik več znanstvenih
zbornikov, predaval pa je na številnih konferencah in institucijah v Azi­

198
   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205