Page 200 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 1-2: Etika in šola, ur. Marjan Šimenc in Mitja Sardoč
P. 200
šolsko polje, letnik xxviii, številka 1–2
Vojko Strahovnik
Docent dr. Vojko Strahovnik je znanstveni sodelavec oziroma raziskova
lec na Teološki fakulteti Univerze v Ljubljani ter predstojnik katedre za
teorijo prava in etiko v javnem življenju na Fakulteti za državne in evrop
ske študije. Deluje kot urednik knjižne zbirke Philosophy in Dialogue/
Philosophie im Dialog pri založbi LIT Verlag (Berlin). V letu 2015/2016
je kot Fulbrightov raziskovalec gostoval na Univerzi v Arizoni. Je (so)
avtor knjig Moralna teorija: O naravi moralnosti (Aristej, Maribor 2016),
Moralne sodbe, intuicija in moralna načela (IPAK, Velenje 2009), Chal-
lenging Moral Particularism (Routledge, New York 2008; 2011), Practical
Contexts (Ontos Verlag, Frankfurt 2004) ter številnih člankov in poglavij.
Hkrati je vodja mednarodnega projekta Erasmus+ ETHIKA – Ethics
and values education in schools and kindergartens.
Assist. professor Vojko Strahovnik is a research associate and a researcher
at the Theological Faculty (University of Ljubljana) and Chair of the De
partment of theory of law and ethics in public life at the Faculty of Gov
ernment and European Studies. He is an active editor of the book series
Philosophy and Dialogue/Philosophie im Dialog published by LIT Ver
lag (Berlin). In 2015-2016 he was a Fulbright visiting researcher at the Uni
versity of Arizona. He is the (co)author of the following books: Moral
Theory. The Nature of Morality (Aristej, Maribor 2016), Moral Judgment,
Intuition and Moral Principles (IPAK, Velenje 2009), Challenging Moral
Particularism (Routledge, New York 2008; 2011), and Practical Contexts
(Ontos Verlag, Frankfurt 2004) and numerous articles and book chap
ters. He is also a coordinator of international Erasmus+ project ETHIKA
– Ethics and Values Education in Schools and Kindergartens.
Tomaž Grušovnik
Tomaž Grušovnik je docent za filozofijo vzgoje in izobraževanja na Uni
verzi na Primorskem (Pedagoška fakulteta) ter znanstveni sodelavec na
isti instituciji. Ukvarja se z okoljsko etiko, etiko živali in filozofijo eduka
cije ter zgodovino šolstva. Doslej je objavil dve monografiji, in sicer Odten-
ki zelene: humanistične perspektive okoljske problematike (Koper, 2011) ter
Etika živali – o čezvrstni gostoljubnosti (Koper, 2016), ki se v pomembnih
točkah dotikata vzgoje in ozaveščanja v sklopu okoljske etike in etike živa
li v navezavi na problem zanikanja. Njegovo raziskovanje na področju fi
lozofije edukacije je tako usmerjeno v kakovostno vzgojo in izobraževanje
v navezavi na problem zanikanja in posledične subjektove tendence po iz
ogibanju vednosti. Grušovnik je avtor več znanstvenih in strokovnih be
sedil v domačih in tujih revijah, urednik in sourednik več znanstvenih
zbornikov, predaval pa je na številnih konferencah in institucijah v Azi
198
Vojko Strahovnik
Docent dr. Vojko Strahovnik je znanstveni sodelavec oziroma raziskova
lec na Teološki fakulteti Univerze v Ljubljani ter predstojnik katedre za
teorijo prava in etiko v javnem življenju na Fakulteti za državne in evrop
ske študije. Deluje kot urednik knjižne zbirke Philosophy in Dialogue/
Philosophie im Dialog pri založbi LIT Verlag (Berlin). V letu 2015/2016
je kot Fulbrightov raziskovalec gostoval na Univerzi v Arizoni. Je (so)
avtor knjig Moralna teorija: O naravi moralnosti (Aristej, Maribor 2016),
Moralne sodbe, intuicija in moralna načela (IPAK, Velenje 2009), Chal-
lenging Moral Particularism (Routledge, New York 2008; 2011), Practical
Contexts (Ontos Verlag, Frankfurt 2004) ter številnih člankov in poglavij.
Hkrati je vodja mednarodnega projekta Erasmus+ ETHIKA – Ethics
and values education in schools and kindergartens.
Assist. professor Vojko Strahovnik is a research associate and a researcher
at the Theological Faculty (University of Ljubljana) and Chair of the De
partment of theory of law and ethics in public life at the Faculty of Gov
ernment and European Studies. He is an active editor of the book series
Philosophy and Dialogue/Philosophie im Dialog published by LIT Ver
lag (Berlin). In 2015-2016 he was a Fulbright visiting researcher at the Uni
versity of Arizona. He is the (co)author of the following books: Moral
Theory. The Nature of Morality (Aristej, Maribor 2016), Moral Judgment,
Intuition and Moral Principles (IPAK, Velenje 2009), Challenging Moral
Particularism (Routledge, New York 2008; 2011), and Practical Contexts
(Ontos Verlag, Frankfurt 2004) and numerous articles and book chap
ters. He is also a coordinator of international Erasmus+ project ETHIKA
– Ethics and Values Education in Schools and Kindergartens.
Tomaž Grušovnik
Tomaž Grušovnik je docent za filozofijo vzgoje in izobraževanja na Uni
verzi na Primorskem (Pedagoška fakulteta) ter znanstveni sodelavec na
isti instituciji. Ukvarja se z okoljsko etiko, etiko živali in filozofijo eduka
cije ter zgodovino šolstva. Doslej je objavil dve monografiji, in sicer Odten-
ki zelene: humanistične perspektive okoljske problematike (Koper, 2011) ter
Etika živali – o čezvrstni gostoljubnosti (Koper, 2016), ki se v pomembnih
točkah dotikata vzgoje in ozaveščanja v sklopu okoljske etike in etike živa
li v navezavi na problem zanikanja. Njegovo raziskovanje na področju fi
lozofije edukacije je tako usmerjeno v kakovostno vzgojo in izobraževanje
v navezavi na problem zanikanja in posledične subjektove tendence po iz
ogibanju vednosti. Grušovnik je avtor več znanstvenih in strokovnih be
sedil v domačih in tujih revijah, urednik in sourednik več znanstvenih
zbornikov, predaval pa je na številnih konferencah in institucijah v Azi
198