Page 11 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 11
kazalo preglednic in slik
170 Table 28: Unconditional LGC model parameters and fit indices
of mental well-being and COVID-19 anxiety over four time-points
61 Slika 1: Strokovno izpopolnjevanje na področju
(pred)opismenjevanja anketiranih vzgojiteljev in učiteljev
glede na izobraževalno okolje
62 Slika 2: Delež anketiranih vzgojiteljev in učiteljev, ki menijo,
da bi bili lahko prizadevnejši na področju (pred)opismenjevanja
92 Slika 3: Shematični prikaz usposabljanja študentov
112 Slika 4: Program me_HeLi-D – uvodni modul (eno srečanje),
modul 1 (pet srečanj), modul 2 (štiri srečanja)
114 Slika 5: Struktura participatornih delavnic
116 Slika 6: Preferenca glede tega, kdo naj predstavi informacije
v informativnih (izobraževalnih) videoposnetkih (%)
117 Slika 7: Pripravljenosti sodelovanja vrstnikov v informativnih
(izobraževalnih) videoposnetkih (%)
118 Slika 8: Znaki anksioznosti – primer kratkega zapisa s slikovnim
gradivom, ki je integrirano v videoposnetek
119 Slika 9: Vrste depresije – primer kratkega zapisa s slikovnim
gradivom kot del predstavitve v PowerPointu
119 Slika 10: Znaki anksioznosti – primer videoposnetka,
dodatno opremljenega s podobo, ki ponazarja povedano
120 Slika 11: Čuječnost – primer osebne zgodbe učenke
121 Slika 12: Iskanje pomoči – primer osebne zgodbe
149 Slika 13: Hierarhični krog razvrstitve dobljenih tem glede na število
citatov
150 Slika 14: Odnosi med dobljenimi temami
171 Figure 15: The conditional LGC model for mental well-being,
measured at four time-points (T1-T4), including two covariates
(emotional self-efficacy and practicing mindfulness)
172 Figure 16: The conditional LGC model for COVID-19 anxiety,
measured at four time-points (T1-T4), including two covariates
(emotional self-efficacy and practicing mindfulness)
173 Figure 17: The trend lines for COVID-19 anxiety, measured at
four time-points (T1-T4), differentiated in two groups by the 50th
percentile (median) on the emotional self-efficacy scale (ESE).
186 Slika 18: Shematski prikaz mreže učeče se skupnosti
11