Page 11 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 11

kazalo preglednic in slik
            170  Table 28: Unconditional LGC model parameters and fit indices
                 of mental well-being  and COVID-19 anxiety over four time-points



            61  Slika 1: Strokovno izpopolnjevanje na področju
                 (pred)opismenjevanja anketiranih vzgojiteljev in učiteljev
                 glede na izobraževalno okolje
            62  Slika 2: Delež anketiranih vzgojiteljev in učiteljev, ki menijo,
                 da bi bili lahko prizadevnejši na področju (pred)opismenjevanja
            92  Slika 3: Shematični prikaz usposabljanja študentov
            112  Slika 4: Program me_HeLi-D – uvodni modul (eno srečanje),
                 modul 1 (pet srečanj), modul 2 (štiri srečanja)
            114  Slika 5: Struktura participatornih delavnic
            116  Slika 6: Preferenca glede tega, kdo naj predstavi informacije
                 v informativnih (izobraževalnih) videoposnetkih (%)
            117  Slika 7: Pripravljenosti sodelovanja vrstnikov v informativnih
                 (izobraževalnih) videoposnetkih (%)
            118  Slika 8: Znaki anksioznosti – primer kratkega zapisa s slikovnim
                 gradivom, ki je integrirano v videoposnetek
            119  Slika 9: Vrste depresije – primer kratkega zapisa s slikovnim
                 gradivom kot del predstavitve v PowerPointu
            119  Slika 10: Znaki anksioznosti – primer videoposnetka,
                 dodatno opremljenega s podobo, ki ponazarja povedano
            120  Slika 11: Čuječnost – primer osebne zgodbe učenke
            121  Slika 12: Iskanje pomoči – primer osebne zgodbe
            149  Slika 13: Hierarhični krog razvrstitve dobljenih tem glede na število
                 citatov
            150  Slika 14: Odnosi med dobljenimi temami
            171  Figure 15: The conditional LGC model for mental well-being,
                 measured at four time-points (T1-T4), including two covariates
                 (emotional self-efficacy and practicing mindfulness)
            172  Figure 16: The conditional LGC model for COVID-19 anxiety,
                 measured at four time-points (T1-T4), including two covariates
                 (emotional self-efficacy and practicing mindfulness)
            173  Figure 17: The trend lines for COVID-19 anxiety, measured at
                 four time-points (T1-T4), differentiated in two groups by the 50th
                 percentile (median) on the emotional self-efficacy scale (ESE).
            186  Slika 18: Shematski prikaz mreže učeče se skupnosti



                                                                               11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16