Page 381 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 381
povprečje dosegajo osebe, katerih družina so migranti_ke prve generacije, 381
sledijo tisti_e, ki niso migranti_ke, in nazadnje družine, ki so druga generaci-
ja migrantk_ov.

Pozitivne vrednote (χ2(2) = 25,68; p < 0,001): niso migranti_ke in prva gene-
racija migrantk_ov (Z = –4,89; p < 0,001), prva generacija migrantk_ov in dru-
ga generacija migrantk_ov (Z = –4,50; p < 0,001); vsi ostali p > 0,323. Največ
pozitivnih vrednot gojijo migranti_ke prve generacije, sledijo tisti_e, ki niso
migranti_ke, in nazadnje tisti_e, ki so migranti_ke druge generacije.

Socialne spretnosti (χ2(2) = 20,36; p < 0,001): niso migranti_ke in prva gene-
racija migrantk_ov (Z = –4,50; p < 0,001), prva generacija migrantk_ov in dru-
ga generacija migrantk_ov (Z = –3,67; p < 0,001); vsi ostali p > 0,904. O največ
socialnih spretnosti poročajo udeleženci_ke, ki so migranti_ke prve generaci-
je, medtem ko takoj za slednjimi sledijo tisti_e, ki niso migranti_ke, ter tisti_e, ki
so druga generacija, z enakim povprečjem pri merjeni spremenljivki.

Pozitivna identiteta (χ2(2) = 23,30; p < 0,001): niso migranti_ke in prva gene-
racija migrantk_ov (Z = –4,48; p < 0,001), prva generacija migrantk_ov in druga
generacija migrantov (Z = –4,42; p < 0,001); vsi ostali p > 0,134. Najvišje povpre-
čje pri merjeni spremenljivki imajo tisti_e, ki so migranti_ke prve generacije,
sledijo tisti_e, ki niso migranti_ke, in nazadnje udeleženci_ke, ki so migranti_
ke druge generacije.

Drugo merjenje

Tabela 453: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o razvojnih
virih glede na generacijo migrantk_ov v drugem merjenju

Podpora Niso migranti_ke Prva generacija migrantk_ov Druga generacija migrantk_ov
M SD M SD M SD
Zunanji viri Opolnomočenje 2,97 0,59 3,14 0,64 2,88 0,57
Meje in pričakovanja 3,33 0,51 3,42 0,52 3,28 0,50
3,06 0,48 3,24 0,53 3,00 0,46
Konstruktivna raba časa 2,54 0,60 2,59 0,61 2,49 0,62
2,99 0,49 3,12 0,44 3,00 0,48
Zavezanost učenju 3,14 0,43 3,34 0,41 3,20 0,39
3,07 0,48 3,24 0,49 3,11 0,48
Notranji viri Pozitivne vrednote 2,92 0,60 3,16 0,57 2,87 0,66
Socialne spretnosti

Pozitivna identiteta

Podpora (χ2(2) = 11,67; p = 0,003): niso migranti_ke in prva generacija migrantk_
ov (Z = –2,78; p = 0,005), prva generacija migrantk_ov in druga generacija mi-
grantk_ov (Z = –3,38; p = 0,001); vsi ostali p > 0,074. Največ podpore občutijo


   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386