Page 218 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 218
4 Druge mere (empatija, anksioznost, čuječnost,
prispevanje, pripadnost, različnost)

Prvo merjenje

Tabela 233: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na državo rojstva učenca_ke oz.
dijaka_inje, matere in očeta v prvem merjenju

Učenec_ka Mati Oče

Slovenija Druge države Slovenija Druge države Slovenija Druge države

M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Empatična skrb 3,61 0,64 3,58 0,66 3,59 0,67 3,60 0,64 3,61 0,64 3,58 0,65

Zavzemanje perspektive 3,27 0,60 3,34 0,63 3,33 0,64 3,27 0,60 3,26 0,60 3,32 0,64

Anksioznost 2,78 0,81 2,62 0,87 2,70 0,89 2,77 0,80 2,78 0,81 2,69 0,84

218 COVID-19 anksioznost 3,00 0,96 2,80 0,96 2,86 1,00 3,00 0,95 3,01 0,94 2,84 1,06

Čustva 2,54 0,89 2,34 0,93 2,43 0,95 2,54 0,88 2,54 0,89 2,40 0,92

Skrbi 3,29 0,93 3,30 1,03 3,32 1,03 3,29 0,93 3,28 0,93 3,36 1,01

Odločanje 2,89 0,96 2,71 1,03 2,80 1,06 2,89 0,95 2,89 0,96 2,80 1,00

Čuječnost 3,85 0,95 4,02 1,16 3,93 1,08 3,85 0,95 3,85 0,96 3,94 1,04

Tabela 234: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na državo rojstva učenca_ke oz. dijaka_inje, matere
in očeta v prvem merjenju

Učenec_ka Mati Oče

Slovenija Druge države Slovenija Druge države Slovenija Druge države

M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Pripadnost 3,13 0,53 3,14 0,55 3,11 0,58 3,13 0,52 3,13 0,53 3,15 0,52
Različnost
Prispevanje 3,51 0,92 3,42 0,92 3,35 0,90 3,53 0,92 3,52 0,92 3,41 0,93

2,55 0,64 2,79 0,86 2,70 0,82 2,55 0,63 2,54 0,63 2,68 0,80

Anksioznost: razlike med skupinami so opazne glede na državo rojstva učen-
ca_ke (Z = –2,10; p = 0,036), in sicer višje povprečje dosegajo posamezniki_ce,
ki so rojeni v Sloveniji; poleg tega pa tudi v skupinah glede na poreklo očeta
(Z = –2,21; p = 0,027), kjer višje povprečje dosegajo tisti_e, čigar očetje so roje-
ni v drugih državah.

COVID-19 anksioznost: razlike med skupinami so opazne glede na državo
rojstva učenca_ke (Z = –2,47; p = 0,014), in sicer imajo višjo aritmetično sredino

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223