Page 169 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 169
go merjenje
Tabela 162: Povprečja in standardna deviacija za razvojne vire glede
na kraj bivanja v drugem merjenju
V velikem mestu V manjšem mestu V manjšem kraju Na vasi
M SD M SD M SD M SD
Podpora 2,98 0,58 2,91 0,59 2,97 0,59 3,00 0,59
Opolnomočenje 3,32 0,53 3,29 0,52 3,33 0,50 3,35 0,49
Zunanji viri Meje in pričakovanja 3,06 0,48 3,02 0,49 3,07 0,48 3,08 0,49
Konstruktivna ra- 2,51 0,57 2,51 0,60 2,55 0,62 2,55 0,61
ba časa
Zavezanost učenju 3,05 0,47 3,00 0,51 2,99 0,48 2,97 0,48
Pozitivne vrednote 3,19 0,42 3,14 0,43 3,16 0,42 3,15 0,44
Notranji viri
Socialne spretnosti 3,14 0,47 3,07 0,49 3,04 0,49 3,08 0,48
Pozitivna identiteta 2,92 0,62 2,91 0,65 2,92 0,60 2,92 0,60 169
ANOVA za pozitivne vrednote:
Test homogenosti varianc je pokazal, da so variance homogene pri spremen-
ljivki pozitivne vrednote (p > 0,732), zato smo nadalje interpretirale rezultate
ANOVE. Slednji so pokazali, da pri omenjeni spremenljivki statistično značilnih
razlik med skupinami ni moč opaziti – pozitivne vrednote (F(3) = 0,71; p = 0,44).
Tretje merjenje
Tabela 163: Povprečja in standardna deviacija za razvojne vire glede
na kraj bivanja v tretjem merjenju
Podpora V velikem mestu V manjšem mestu V manjšem kraju Na vasi
M SD M SD M SD M SD
Opolnomočenje 3,01 0,61 2,99 0,55 2,99 0,59 3,03 0,60
Zunanji viri Meje in pričakovanja 3,30 0,51 3,35 0,47 3,35 0,51 3,36 0,49
3,04 0,49 3,07 0,46 3,04 0,49 3,08 0,51
Konstruktivna ra-
ba časa 2,63 0,59 2,56 0,58 2,53 0,60 2,61 0,62
Zavezanost učenju 2,97 0,51 3,01 0,51 2,93 0,50 2,92 0,51
3,20 0,46 3,18 0,41 3,16 0,42 3,17 0,45
Pozitivne vrednote 3,16 0,48 3,12 0,46 3,07 0,49 3,11 0,51
Notranji viri 3,00 0,66 2,95 0,61 2,96 0,64 2,96 0,63
Socialne spretnosti
Pozitivna identiteta
kvantitativni del: analize vprašalnikov
Tabela 162: Povprečja in standardna deviacija za razvojne vire glede
na kraj bivanja v drugem merjenju
V velikem mestu V manjšem mestu V manjšem kraju Na vasi
M SD M SD M SD M SD
Podpora 2,98 0,58 2,91 0,59 2,97 0,59 3,00 0,59
Opolnomočenje 3,32 0,53 3,29 0,52 3,33 0,50 3,35 0,49
Zunanji viri Meje in pričakovanja 3,06 0,48 3,02 0,49 3,07 0,48 3,08 0,49
Konstruktivna ra- 2,51 0,57 2,51 0,60 2,55 0,62 2,55 0,61
ba časa
Zavezanost učenju 3,05 0,47 3,00 0,51 2,99 0,48 2,97 0,48
Pozitivne vrednote 3,19 0,42 3,14 0,43 3,16 0,42 3,15 0,44
Notranji viri
Socialne spretnosti 3,14 0,47 3,07 0,49 3,04 0,49 3,08 0,48
Pozitivna identiteta 2,92 0,62 2,91 0,65 2,92 0,60 2,92 0,60 169
ANOVA za pozitivne vrednote:
Test homogenosti varianc je pokazal, da so variance homogene pri spremen-
ljivki pozitivne vrednote (p > 0,732), zato smo nadalje interpretirale rezultate
ANOVE. Slednji so pokazali, da pri omenjeni spremenljivki statistično značilnih
razlik med skupinami ni moč opaziti – pozitivne vrednote (F(3) = 0,71; p = 0,44).
Tretje merjenje
Tabela 163: Povprečja in standardna deviacija za razvojne vire glede
na kraj bivanja v tretjem merjenju
Podpora V velikem mestu V manjšem mestu V manjšem kraju Na vasi
M SD M SD M SD M SD
Opolnomočenje 3,01 0,61 2,99 0,55 2,99 0,59 3,03 0,60
Zunanji viri Meje in pričakovanja 3,30 0,51 3,35 0,47 3,35 0,51 3,36 0,49
3,04 0,49 3,07 0,46 3,04 0,49 3,08 0,51
Konstruktivna ra-
ba časa 2,63 0,59 2,56 0,58 2,53 0,60 2,61 0,62
Zavezanost učenju 2,97 0,51 3,01 0,51 2,93 0,50 2,92 0,51
3,20 0,46 3,18 0,41 3,16 0,42 3,17 0,45
Pozitivne vrednote 3,16 0,48 3,12 0,46 3,07 0,49 3,11 0,51
Notranji viri 3,00 0,66 2,95 0,61 2,96 0,64 2,96 0,63
Socialne spretnosti
Pozitivna identiteta
kvantitativni del: analize vprašalnikov