Page 76 - Giorgio Di Pietro, Federico Biagi, Patricia Costa, Zbigniew Karpinski, Jacopo Mazza. 2020. Verjeten vpliv epidemije COVID‑19 na izobraževanje: Razmisleki, ki temeljijo na obstoječi literaturiin nedavnih mednarodnih zbirkah podatkov. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 76
rgio Di Pietro, Federico Biagi, Patricia Costa, Zbigniew Karpinski, Jacopo Mazza
Verjeten vpliv epidemije COVID‑19 na izobraževanje: Razmisleki, ki temeljijo na obstoječi literaturi
in nedavnih mednarodnih zbirkah podatkov
Strokovna monografija
Naslov izvirnika: The likely impact of COVID-19 on education: Reflections based on the existing literature
and recent international datasets
Izvirno poročilo je dostopno na: https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/
b48d50f6-b753-11ea-bb7a-01aa75ed71a1/language-en
Zbirka: Digitalna knjižnica
Uredniški odbor: Igor Ž. Žagar (Educational Research Institute & University of Primorska),
Jonatan Vinkler (University of Primorska), Janja Žmavc (Educational Research Institute & University
of Maribor), Alenka Gril (Educational Research Institute)
Podzbirka: Documenta, 17
Prevedli: Vesna Elikan in Vesna Koželj
Oblikovanje, prelom in digitalizacija: Jonatan Vinkler
Izdajatelj: Pedagoški inštitut
Ljubljana 2020
© 2020 Pedagoški inštitut
Zanj: Igor Ž. Žagar
ISBN 978-961-270-326-4 (pdf )
http://www.pei.si/ISBN/978-961-270-326-4.pdf
ISBN 978-961-270-327-1 (html)
http://www.pei.si/ISBN/978-961-270-327-1/index.html
DOI: https://www.doi.org/10.32320/978-961-270-326-4
© 2020 Pedagoški inštitut/Educational Research Institute

Kataložni zapis o publikaciji (CIP) pripravili v Narodni in univerzitetni knjižnici v Ljubljani
COBISS.SI-ID=27331843
ISBN 978-961-270-326-4 (pdf )
ISBN 978-961-270-327-1 (html)
   71   72   73   74   75   76   77   78