Page 151 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 151
aki Dijaki so pili alkohol na strokovni ekskurziji v 151
smo zgladili spor in sedaj uspešno dijaki
sobivajo dijaki in učiteljem. Ko smo prišli do zadnjega
dijaka, motenje pouka, verbalno nasi- Dijaki ukrepa,
lje nad Dijaki pod vplivom alkohola pristopijo k pou-
dijaki ku. Dijak
, poklicali smo starše, ki so dovolili da dijaki so mi na avtomobilu zrahljali vijake na
Dijaki zmerjajo profesorje, jim grozijo, da jim
poklicala policijo in zavarovala dijakinjo. dijaki bodo
v in izven razreda javno ponižuje. 2. dijaki , spor je bil rešen ob posredovanju
Primer: dijaki razrednika
dijaki , nesramno obnašanje do spremljeval-
na inšpekcijo. Medvrstniško nasilje med dijaki cev na
dijaki so motili izvajanje ekskurzije, nato pa z
, ki so se v zadnjem času dobro reši- Dijaki vsemi
li Nasilni dijaki in tudi učitelji. Zaradi premajhne
dijaki nisem bila osebno vpletena, tudi ne kot
Nobenega primera se ne spomnim. dijaki učitelj
dijaki
3. letnika, ki izvaja psihično nasilje nad dijaki , starši in profesorji brez konkretnih
izkušnje pri konfliktu, verbalnem nasi- dijaki
lju med dijaki različnih izobraževalnih programov, ker
odgovoren za vsa dejanja. Samo pogovo- dijaki
ri med so se fizično in psihično izživljali nad
zaključek zgodbe neuspešna mediaci- , nad nekaterimi učitelji, uničevali so
ja med šolsko
alternativno kazen. medvrstniško nasilje:
10 dijakov, ki so na šoli povzročali nasi- so dobili ustrezen ukor za najtežjo kršitev.
lje nad
ukrep. Nasilno vedenje dijakov na sploh ne kesajo, saj so se samo šalili».
ekskurziji. Rojeni
resnih posledic. Imela sem občutek, da , nato s starši. Učinek– kratkotrajen–
se ti
ob reševanju tega problema– sestanek z n njihovimi starši. Na naši šoli ni nasilja, če
se je končalo s prepisom žrtev po razgo-
vorih z začeli neprimerno obnašati, saj so
ugotovili,
, ni izrekla kazni, v razredu so se tudi ostali sem imela ogromno več težkih proble-
mov, ki pa
kontrole v domu, pritožbe staršev.). Z Ponovno – ker o problemih vedo le najožji
, predvsem nad šibkejšimi, se največkrat
nasilje nad učitelji Vrstniško nasilje med ne
delavki. medvrstniško verbalno nasilje so pretepli enega dijaka, ker jih je stalno
med
delata prek izobraževanja odraslih. Trije
priloga b
smo zgladili spor in sedaj uspešno dijaki
sobivajo dijaki in učiteljem. Ko smo prišli do zadnjega
dijaka, motenje pouka, verbalno nasi- Dijaki ukrepa,
lje nad Dijaki pod vplivom alkohola pristopijo k pou-
dijaki ku. Dijak
, poklicali smo starše, ki so dovolili da dijaki so mi na avtomobilu zrahljali vijake na
Dijaki zmerjajo profesorje, jim grozijo, da jim
poklicala policijo in zavarovala dijakinjo. dijaki bodo
v in izven razreda javno ponižuje. 2. dijaki , spor je bil rešen ob posredovanju
Primer: dijaki razrednika
dijaki , nesramno obnašanje do spremljeval-
na inšpekcijo. Medvrstniško nasilje med dijaki cev na
dijaki so motili izvajanje ekskurzije, nato pa z
, ki so se v zadnjem času dobro reši- Dijaki vsemi
li Nasilni dijaki in tudi učitelji. Zaradi premajhne
dijaki nisem bila osebno vpletena, tudi ne kot
Nobenega primera se ne spomnim. dijaki učitelj
dijaki
3. letnika, ki izvaja psihično nasilje nad dijaki , starši in profesorji brez konkretnih
izkušnje pri konfliktu, verbalnem nasi- dijaki
lju med dijaki različnih izobraževalnih programov, ker
odgovoren za vsa dejanja. Samo pogovo- dijaki
ri med so se fizično in psihično izživljali nad
zaključek zgodbe neuspešna mediaci- , nad nekaterimi učitelji, uničevali so
ja med šolsko
alternativno kazen. medvrstniško nasilje:
10 dijakov, ki so na šoli povzročali nasi- so dobili ustrezen ukor za najtežjo kršitev.
lje nad
ukrep. Nasilno vedenje dijakov na sploh ne kesajo, saj so se samo šalili».
ekskurziji. Rojeni
resnih posledic. Imela sem občutek, da , nato s starši. Učinek– kratkotrajen–
se ti
ob reševanju tega problema– sestanek z n njihovimi starši. Na naši šoli ni nasilja, če
se je končalo s prepisom žrtev po razgo-
vorih z začeli neprimerno obnašati, saj so
ugotovili,
, ni izrekla kazni, v razredu so se tudi ostali sem imela ogromno več težkih proble-
mov, ki pa
kontrole v domu, pritožbe staršev.). Z Ponovno – ker o problemih vedo le najožji
, predvsem nad šibkejšimi, se največkrat
nasilje nad učitelji Vrstniško nasilje med ne
delavki. medvrstniško verbalno nasilje so pretepli enega dijaka, ker jih je stalno
med
delata prek izobraževanja odraslih. Trije
priloga b