Page 149 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 149
ilje nasilje – sklicevanje na pravice, sam pa ni opravil
do izsiljevanja učitelja. Verbalno preko spletnih omrežij se ni rešil tako kot
bi se
zakaj je dijak drugačen in se ne pretvarja. Nasilje v klasičnem pomenu v 31 letih nisem do-
živel. V
sociolog. Rešitev je vedno možna. Jaz nasilja , ker manjka želja za gibanjem. Ko je dijak
osebno nasilja nad sošolcema, sprašujem pa se, če je
dijakov, kar je za učitelja tudi neke vrste razumel,
na šoli je dobil priznanje, da je prvi, ki je
. Dijak je dobil hujši vzgojni ukrep zaradi nasilja . Ga ni. Je le več slabše rešenih. Eden od
dijakov
, ki je telefon vzela. Otrok, ki je izvajal nasilje
razumel. Na šoli ni bilo nasilja. Na šo- nasilja nad drugim, a je dobil le ukor učiteljskega
li ni bilo nasilje
. Eden od dijakov v razredu je izvajal ni nasilja ni nasilja Nič posebnega.
fizično Največji
Nič posebnega. Največji problem, na
ni primera pred kratkim ni bilo takega nasilja katerega
med dijaki in na relaciji dijak – učitelj. V
kratkim ni bilo takega nasilja ni nasilja ni nasilja enem 149
se rešujejo, vendar nikoli do konca
na dvoletnem programu imajo veliko nasilja šolskega
pri pouku. Upoštevanje pravilnika in
) in ostali dijaki ter na nacionalni bazi. Ta nasilja dodeljen
(različni vzgojni ukrepi za enak ali
razrednika, svetovalne delavke.. ob nasilja podoben
nastanku nasilje dijakinje nad kolegico učiteljico in
veliko na hodnikih ali pred šolo) nasilje sošolke nad sošolci – menjava dijakinje
Medvrstniško v drugi
. Uporaba socialnih omrežij. verbalno . bp Takšnega problema – nasilja trenu-
tno ne
dijaki, vzgojni ukrepi, vključitev staršev. Nasilje
, ki ne bi bil rešen. soočenje vpletenih
šoli (krajši čas), še ni prišlo do nasilja
opaznejšega nasilja nad dijakom z dodatnimi učnimi potre-
. Trenutno ne poznam posebnega pro- nasilje bami s
blema – . Ja Problematični dijaki v oddelku, ki
, da sobivanje na šoli potrebuje nenehno
sodelovanje nad sodelavci, pa se to tolerira, tudi s
strani
, neopravičeno izostajanje, verbalno nasilje
NISMO IMELI TAKŠNIH PRIMEROV
nimam. Sodelavka konstantno vrši nasilje
verbalno nasilje je ustrezno kaznovan z ukorom, vendar
pa izključitev ga ni bilo ga ni bilo se ne
Verbalno
se vključijo tudi starši. Dijak ob izvajanju nasilja
priloga b
do izsiljevanja učitelja. Verbalno preko spletnih omrežij se ni rešil tako kot
bi se
zakaj je dijak drugačen in se ne pretvarja. Nasilje v klasičnem pomenu v 31 letih nisem do-
živel. V
sociolog. Rešitev je vedno možna. Jaz nasilja , ker manjka želja za gibanjem. Ko je dijak
osebno nasilja nad sošolcema, sprašujem pa se, če je
dijakov, kar je za učitelja tudi neke vrste razumel,
na šoli je dobil priznanje, da je prvi, ki je
. Dijak je dobil hujši vzgojni ukrep zaradi nasilja . Ga ni. Je le več slabše rešenih. Eden od
dijakov
, ki je telefon vzela. Otrok, ki je izvajal nasilje
razumel. Na šoli ni bilo nasilja. Na šo- nasilja nad drugim, a je dobil le ukor učiteljskega
li ni bilo nasilje
. Eden od dijakov v razredu je izvajal ni nasilja ni nasilja Nič posebnega.
fizično Največji
Nič posebnega. Največji problem, na
ni primera pred kratkim ni bilo takega nasilja katerega
med dijaki in na relaciji dijak – učitelj. V
kratkim ni bilo takega nasilja ni nasilja ni nasilja enem 149
se rešujejo, vendar nikoli do konca
na dvoletnem programu imajo veliko nasilja šolskega
pri pouku. Upoštevanje pravilnika in
) in ostali dijaki ter na nacionalni bazi. Ta nasilja dodeljen
(različni vzgojni ukrepi za enak ali
razrednika, svetovalne delavke.. ob nasilja podoben
nastanku nasilje dijakinje nad kolegico učiteljico in
veliko na hodnikih ali pred šolo) nasilje sošolke nad sošolci – menjava dijakinje
Medvrstniško v drugi
. Uporaba socialnih omrežij. verbalno . bp Takšnega problema – nasilja trenu-
tno ne
dijaki, vzgojni ukrepi, vključitev staršev. Nasilje
, ki ne bi bil rešen. soočenje vpletenih
šoli (krajši čas), še ni prišlo do nasilja
opaznejšega nasilja nad dijakom z dodatnimi učnimi potre-
. Trenutno ne poznam posebnega pro- nasilje bami s
blema – . Ja Problematični dijaki v oddelku, ki
, da sobivanje na šoli potrebuje nenehno
sodelovanje nad sodelavci, pa se to tolerira, tudi s
strani
, neopravičeno izostajanje, verbalno nasilje
NISMO IMELI TAKŠNIH PRIMEROV
nimam. Sodelavka konstantno vrši nasilje
verbalno nasilje je ustrezno kaznovan z ukorom, vendar
pa izključitev ga ni bilo ga ni bilo se ne
Verbalno
se vključijo tudi starši. Dijak ob izvajanju nasilja
priloga b