Page 150 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 150
ilje
dijak kljub temu nadaljuje z izvajanjem nasilja . Medkulturni spor z dijaki različnih
le razgovori Medvrstniško nasilje nasilje dijaka nad učiteljem Zaradi nasilja je bil
Psihološko
prenizek vzgojni ukrep za dijaka, ki je nasilje do profesorja. Ga ne poznam. Dijak je lo-
izkazal putal z
ga ni bilo Zelo sem vesela, da se s nasilja ne srečujem. ne poznam primera ne
problemom poznam
in nadzor, da se prekršek ne ponovi. nasilje na naši šoli uspešno rešujemo in
Zaenkrat obvladujemo.
izkušenj nimam, moje mnenje je, da pri nasilju ni tolerance. Nasilen učenec je bil po
v določenem razredu. Medvrstniško nasilje nad dijakom. Hmm. Če reagirajo starši na
psihično
primer nasilja je dobro rešen. Med nasilje , kraja predmetov. Opravljen pogovor z
vrstniško dijaki
. Problemi se načeloma dobro rešuje- nasilja ne toleriramo. pogosto motenje pouka,
jo, saj
150 reševanja. Predvsem gre za t.i. psihično nasilje . V kolikor so starši močni se hitro zadeva
prilagojen učencu in staršem Vsak nasilja smo večinoma rešili Ne poznam Ne
problem poznam
za povzročeno škodo. Izvedba fizičnega nasilja nad učiteljem, dijak je bil le lažje
se, da gre pri dijaku za duševno Nasilje s strani starša (ko ima starš osebnostne ali
motenost.
ponovila. Učitelj ostane sam v reševanju nasilja v razredu, nihče nima časa ali volje, dijaki
Vse vpleteni delujejo konstruktivno. nasilje : imeli smo predolg reakcijski čas, na-
Spletno to sicer
poteka na šoli reševanje problema nasilja mame nad profesorico, ki se rešuje, ven-
psihičnega dar po
kamera. Zelo enostavno rešljivo. nasilja je velikokrat problem. Tisti, ki so nasilje
Dokazovanje
nasilja je velikokrat problem. Tisti, ki so nasilje videli praviloma ne želijo pričati oz. se
izgubil samokontrolo, sledilo je verbalno nasilje , nasilnega dijaka je moral iz razreda
nisem doživela fizičnega ali verbalnega nasilja , kar ne pomeni da ga ni. Tako, da težko
opišem.
Dijaki se ni izključilo. dijak iz nahrbtnika potegnil
. Dijaka, ki je izvajal nasilja nad drugimi dijaki nenasilni, sočutni. ukrepamo po pravilniku
se s tovrstno problematiko. Večinoma so dijaki že zapustili šolo. Uvedba alternativnih
smo policijo, ki pa se ni takoj odzvala in so dijaki NPI, ki potrebujejo celostno pomoč, ker
se ne
, ki se je pomiril in so sedaj prijatelji mnogi dijaki
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji
dijak kljub temu nadaljuje z izvajanjem nasilja . Medkulturni spor z dijaki različnih
le razgovori Medvrstniško nasilje nasilje dijaka nad učiteljem Zaradi nasilja je bil
Psihološko
prenizek vzgojni ukrep za dijaka, ki je nasilje do profesorja. Ga ne poznam. Dijak je lo-
izkazal putal z
ga ni bilo Zelo sem vesela, da se s nasilja ne srečujem. ne poznam primera ne
problemom poznam
in nadzor, da se prekršek ne ponovi. nasilje na naši šoli uspešno rešujemo in
Zaenkrat obvladujemo.
izkušenj nimam, moje mnenje je, da pri nasilju ni tolerance. Nasilen učenec je bil po
v določenem razredu. Medvrstniško nasilje nad dijakom. Hmm. Če reagirajo starši na
psihično
primer nasilja je dobro rešen. Med nasilje , kraja predmetov. Opravljen pogovor z
vrstniško dijaki
. Problemi se načeloma dobro rešuje- nasilja ne toleriramo. pogosto motenje pouka,
jo, saj
150 reševanja. Predvsem gre za t.i. psihično nasilje . V kolikor so starši močni se hitro zadeva
prilagojen učencu in staršem Vsak nasilja smo večinoma rešili Ne poznam Ne
problem poznam
za povzročeno škodo. Izvedba fizičnega nasilja nad učiteljem, dijak je bil le lažje
se, da gre pri dijaku za duševno Nasilje s strani starša (ko ima starš osebnostne ali
motenost.
ponovila. Učitelj ostane sam v reševanju nasilja v razredu, nihče nima časa ali volje, dijaki
Vse vpleteni delujejo konstruktivno. nasilje : imeli smo predolg reakcijski čas, na-
Spletno to sicer
poteka na šoli reševanje problema nasilja mame nad profesorico, ki se rešuje, ven-
psihičnega dar po
kamera. Zelo enostavno rešljivo. nasilja je velikokrat problem. Tisti, ki so nasilje
Dokazovanje
nasilja je velikokrat problem. Tisti, ki so nasilje videli praviloma ne želijo pričati oz. se
izgubil samokontrolo, sledilo je verbalno nasilje , nasilnega dijaka je moral iz razreda
nisem doživela fizičnega ali verbalnega nasilja , kar ne pomeni da ga ni. Tako, da težko
opišem.
Dijaki se ni izključilo. dijak iz nahrbtnika potegnil
. Dijaka, ki je izvajal nasilja nad drugimi dijaki nenasilni, sočutni. ukrepamo po pravilniku
se s tovrstno problematiko. Večinoma so dijaki že zapustili šolo. Uvedba alternativnih
smo policijo, ki pa se ni takoj odzvala in so dijaki NPI, ki potrebujejo celostno pomoč, ker
se ne
, ki se je pomiril in so sedaj prijatelji mnogi dijaki
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji