Page 148 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 148
Nasilje

. Takšnega primera za gotovo ni. Na šo- nasilje niti ne prepoznava kot nasilje, kaj še-
li se le da bi

ni. Na šoli se nasilje niti ne prepozna- nasilje , kaj šele da bi kdo znal in želel reševati
va kot

šele da bi kdo znal in želel reševati pro- nasiljem , preprosto se ga dopušča ali celo
bleme z spodbuja.

takšnega problema. Na naši šoli ne pri- nasilja ! nimam teh težav Nisem doživel nasi-
haja do lja, zato ne

, zato ne morem komentirati. Nisem nasilja , zato ne morem komentirati. Nisem bila
doživel

Nisem bila vpletena v nasilje in ne morem komentirati. Imam samo en
primer

staršev, konflikti so prenehali verbalno nasilje med uro, opazke, žaljivke ali vdor
nepoznanih

in dosledno upošteva pravilnike. Psihično nasilje nad dijaki se prepozno začne reševa-
ti, če se

148 izključen po pogovoru Se ne spomnim nasilja Vsak problem se reši z dogovorom, ki ga
dijaki

tudi s starši in ravnateljem. Vse proble- nasiljem smo korektno izpeljali. Rešil ga je skupni
me z

bil deležen nasilja na šoli. Nisem bil nasilja na šoli. Nimam takšne izkušnje. Nimam
deležen takšne

– ničelna toleranca do nasilja Verbalno nasilje nad prof. – pogovor vseh. brez zaključ-
ka in

tretmajski teoriji. Vsi problemi v zvezi z nasiljem so po mojem mnenju dobro rešeni. Dva
dijaka

. ne poznam takega primera nasilje Učitelj obvesti vodstvo šole o nasilnem
medvrstniško

dijaki izključeni. Nad mano je bilo nasilje izven šole (pred leti). Matična šola je
izvedeno

na drugo šolo. Ga ne poznam. nasilje v razredu, ko vodstvo ni poklicalo poli-
Medvrstniško cije in

vedenju bolj previden, da šolski delavci nasilja ne zaznamo. Težave z njim imamo že dve
šolski

o popravljanju škode, tisti, ki je izvedel nasilje je car Izključitev iz šole. Vedno je bil
problem

osebno praktično nimam problemov v nasiljem . Zato so nekatera predhodna vpraša-
zvezi z nja, ki se

vprašanja, ki se nanašajo na probleme nasilja , kot, da obstajajo zame protislovna, ker

in vodstvu šole). Na naši šoli se reševanje nasilja vedno hitro rešuje, ker je toleranca do
nasilja

nasilja vedno hitro rešuje, ker je toleran- nasilja ničelna. takojšna pomoč vodstva
ca do – opozorilo

nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji
   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153