Page 8 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 8
»učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza
153 Oblikovanje in struktura argumenta oz. argumentacije
161 Kriteriji veljavnosti argumentiranja
167 2.0 Retorični model pedagoškega diskurza
171 2.1 Kontekstualni korelati prilagodljivosti pedagoškega diskurza
173 2.2 Etika komuniciranja
177 2.3 Strukturiranje učne ure in oblikovanje govora
183 2.4 »Argumentativni vzorec«1 – pravila in elementi procesa veljavne
racionalne argumentacije pri oblikovanju in utemeljevanju stališč
191 3.0 Reorija argumentacije: problemska obravnava nekaterih
sodobnih konceptov
193 3.1 Argumentacija v jeziku in polifonija
207 3.2 O vizualni argumentaciji: multimodalnost kot sestavljeni pomen
in sestavljene izjave
235 3.3 Med napakami in še več napakami v sklepanju in argumentaciji
236 J. L. Austin kot retorik
240 Praktični pogled C. L. Hamblina
243 Težave z napakami v sklepanju in argumentaciji
249 Preobilje in redundanca napak v sklepanju in argumentaciji
253 Nazaj k Austinu in Hamblinu (prek pragma-dialektike
in Douglasa Waltona)
259 Zaključek
263 Povzetek
265 Summary
267 Literatura
277 Internetni viri
279 Imensko in stvarno kazalo
8
153 Oblikovanje in struktura argumenta oz. argumentacije
161 Kriteriji veljavnosti argumentiranja
167 2.0 Retorični model pedagoškega diskurza
171 2.1 Kontekstualni korelati prilagodljivosti pedagoškega diskurza
173 2.2 Etika komuniciranja
177 2.3 Strukturiranje učne ure in oblikovanje govora
183 2.4 »Argumentativni vzorec«1 – pravila in elementi procesa veljavne
racionalne argumentacije pri oblikovanju in utemeljevanju stališč
191 3.0 Reorija argumentacije: problemska obravnava nekaterih
sodobnih konceptov
193 3.1 Argumentacija v jeziku in polifonija
207 3.2 O vizualni argumentaciji: multimodalnost kot sestavljeni pomen
in sestavljene izjave
235 3.3 Med napakami in še več napakami v sklepanju in argumentaciji
236 J. L. Austin kot retorik
240 Praktični pogled C. L. Hamblina
243 Težave z napakami v sklepanju in argumentaciji
249 Preobilje in redundanca napak v sklepanju in argumentaciji
253 Nazaj k Austinu in Hamblinu (prek pragma-dialektike
in Douglasa Waltona)
259 Zaključek
263 Povzetek
265 Summary
267 Literatura
277 Internetni viri
279 Imensko in stvarno kazalo
8