Page 7 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 7
Vsebina
9 Slike
11 Uvod k predelani in razširjeni izdaji
13 1.o Komunikacija v šoli kot posebna oblika jezikovne rabe
19 1.1 Pedagoški diskurz
23 1.2 Retorični elementi pedagoškega diskurza
32 Glavne operacije procesa oblikovanja govora/besedila
45 Točka spora: »Kje se strinjamo, da se ne strinjamo?«
57 Vrste dokazov – sredstva prepričevanja
69 Zvrsti govora
73 Struktura govora
83 Ubesedovanje govora – govorniški slog
97 1.3 Retorična analiza pedagoškega diskurza
98 Vljudnostne jezikovne strategije kot dejavnik pospeševanja sodelovalnosti
v razredu in povečevanja učinkovitosti pedagoškega procesa
127 Študija primera 2: Vpliv načina ubesedovanja na tip pedagoške
dejavnosti
129 Študija primera 3: Znanje kot skupno oblikovanje vednosti
133 1.4 Argumentiranost kot konstitutivni element pedagoškega diskurza
133 Argumentacija v vsakdanjem življenju
141 Logika, retorika, argumentacija
7
9 Slike
11 Uvod k predelani in razširjeni izdaji
13 1.o Komunikacija v šoli kot posebna oblika jezikovne rabe
19 1.1 Pedagoški diskurz
23 1.2 Retorični elementi pedagoškega diskurza
32 Glavne operacije procesa oblikovanja govora/besedila
45 Točka spora: »Kje se strinjamo, da se ne strinjamo?«
57 Vrste dokazov – sredstva prepričevanja
69 Zvrsti govora
73 Struktura govora
83 Ubesedovanje govora – govorniški slog
97 1.3 Retorična analiza pedagoškega diskurza
98 Vljudnostne jezikovne strategije kot dejavnik pospeševanja sodelovalnosti
v razredu in povečevanja učinkovitosti pedagoškega procesa
127 Študija primera 2: Vpliv načina ubesedovanja na tip pedagoške
dejavnosti
129 Študija primera 3: Znanje kot skupno oblikovanje vednosti
133 1.4 Argumentiranost kot konstitutivni element pedagoškega diskurza
133 Argumentacija v vsakdanjem življenju
141 Logika, retorika, argumentacija
7