Page 201 - Tina Vršnik Perše (ur.). Strokovni delavci v poklicnem in strokovnem izobraževanju in njihov profesionalni razvoj. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 10.
P. 201
124, 126, 130, 137, 141, 146, 149, 151, tradicionalni pogled na učenje in sposob-
161, 163, 165–167, 169, 171, 172, 175 nosti dijakov, 117–121, 130, 131
S trajanje zaposlitve, 76, 81, 93, 98, 112, 126,
149, 167, 176
samoevalvacija, 74, 76, 77, 87, 99, 138, 139,
162, 164, 166- 168, 170 U
sodelovalno, skupinsko učenje, 108–111, učitelj/-i, 13–19, 23–26, 32–34, 36–41,
113, 117–121, 124, 130 45–51, 53–60, 63–71, 73–82, 83–86,
87–99, 103–121, 123–128, 129–131,
splošnoizobraževalni predmeti, 16, 27–31, 133–139, 141–149, 151–155, 159–164,
54, 77, 78, 94–96, 112, 113, 120, 168 165–173, 175, 176
spol, 81, 93, 111, 118, 126, 127, 136, 147, uporaba avdio-vizualnih pripomočkov, 88,
148, 167 124–128, 130, 131, 134–139, 142, 144,
149, 152, 154, 155, 160
srednje poklicno izobraževanje, 14, 16, 24,
26–28, 30, 31, 33–39, 175 usmerjenost na praktično uporabnost, 88,
124–128, 130, 134–139, 142–144, 160,
srednje poklicno in strokovno izobraževa- 162, 163
nje, 14–19, 23–26, 31, 33, 34, 36, 39–
41, 50, 53, 55, 56, 58–61, 65, 74–76, V
79–81, 87, 95, 97, 98, 117, 136, 149,
151–155, 160, 165–174, 175, 176 vnašanje praktičnih problemov v poučeva-
nje, 117–121, 130
srednje strokovno izobraževanje, 14, 16,
24, 26, 29–31, 33–35, 37–39, 53, 97 vseživljenjsko učenje, 17, 38, 53, 57, 73
vzgojno-izobraževalni problem, 13–15, 17,
stopnja formalne izobrazbe, 60, 76, 98,
112, 113, 119, 127, 149, 167, 172, 173, 24, 26, 34, 37, 38, 41, 46, 60, 67, 70, 71,
176 76, 90, 112, 119, 127
strokovnoteoretični predmeti, 16, 50, 54, Z
77, 78, 94, 96, 112, 113, 120, 127, 168
znanje kot aktivna konstrukcija, 107, 109–
subjektivne teorije, 18, 49, 84, 103–105, 111, 113, 130, 131
107, 108
znanje kot reprodukcija, 108–112, 114, 131
Š zunanja regulacija učenja, 108–112, 114,
študijski program/-i, 15, 29, 30, 33, 58, 66, 131
67, 77, 78, 80–82, 94, 168
T
toleranca do negotovosti, 116–121, 130, 131
201
161, 163, 165–167, 169, 171, 172, 175 nosti dijakov, 117–121, 130, 131
S trajanje zaposlitve, 76, 81, 93, 98, 112, 126,
149, 167, 176
samoevalvacija, 74, 76, 77, 87, 99, 138, 139,
162, 164, 166- 168, 170 U
sodelovalno, skupinsko učenje, 108–111, učitelj/-i, 13–19, 23–26, 32–34, 36–41,
113, 117–121, 124, 130 45–51, 53–60, 63–71, 73–82, 83–86,
87–99, 103–121, 123–128, 129–131,
splošnoizobraževalni predmeti, 16, 27–31, 133–139, 141–149, 151–155, 159–164,
54, 77, 78, 94–96, 112, 113, 120, 168 165–173, 175, 176
spol, 81, 93, 111, 118, 126, 127, 136, 147, uporaba avdio-vizualnih pripomočkov, 88,
148, 167 124–128, 130, 131, 134–139, 142, 144,
149, 152, 154, 155, 160
srednje poklicno izobraževanje, 14, 16, 24,
26–28, 30, 31, 33–39, 175 usmerjenost na praktično uporabnost, 88,
124–128, 130, 134–139, 142–144, 160,
srednje poklicno in strokovno izobraževa- 162, 163
nje, 14–19, 23–26, 31, 33, 34, 36, 39–
41, 50, 53, 55, 56, 58–61, 65, 74–76, V
79–81, 87, 95, 97, 98, 117, 136, 149,
151–155, 160, 165–174, 175, 176 vnašanje praktičnih problemov v poučeva-
nje, 117–121, 130
srednje strokovno izobraževanje, 14, 16,
24, 26, 29–31, 33–35, 37–39, 53, 97 vseživljenjsko učenje, 17, 38, 53, 57, 73
vzgojno-izobraževalni problem, 13–15, 17,
stopnja formalne izobrazbe, 60, 76, 98,
112, 113, 119, 127, 149, 167, 172, 173, 24, 26, 34, 37, 38, 41, 46, 60, 67, 70, 71,
176 76, 90, 112, 119, 127
strokovnoteoretični predmeti, 16, 50, 54, Z
77, 78, 94, 96, 112, 113, 120, 127, 168
znanje kot aktivna konstrukcija, 107, 109–
subjektivne teorije, 18, 49, 84, 103–105, 111, 113, 130, 131
107, 108
znanje kot reprodukcija, 108–112, 114, 131
Š zunanja regulacija učenja, 108–112, 114,
študijski program/-i, 15, 29, 30, 33, 58, 66, 131
67, 77, 78, 80–82, 94, 168
T
toleranca do negotovosti, 116–121, 130, 131
201