Page 10 - Tina Vršnik Perše (ur.). Strokovni delavci v poklicnem in strokovnem izobraževanju in njihov profesionalni razvoj. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 10.
P. 10
ija Javornik Krečič ◆ Učiteljev profesionalni razvoj je vseživljenjski celovit
proces rasti 63
Preglednica 1: Učiteljev celostni razvoj 63
Slika 1: Mojstrski model profesionalnega izobraževanja učiteljev 65
Slika 2: Model uporabne znanosti profesionalnega izobraževanja učiteljev 66
Slika 3: Reflektivni model profesionalnega izobraževanja učiteljev 68
Milena Ivanuš Grmek ◆ Učitelj kot aktivni oblikovalec in usmerjevalec
svojega lastnega razvoja 73
Preglednica 1: Pogostost izobraževanja oz. usposabljanja (v odstotkih) 74
Preglednica 2: Oblike izobraževanja, ki največ prispevajo k razvoju posameznih kompetenc 79
Marija Javornik Krečič ◆ Kaj sestavlja učiteljev profesionalni razvoj 83
Slika 1: Model povezanosti učiteljevega razmišljanja in delovanja 84
Slika 2: Jaz kot učitelj – model čebule (prav tam) 85
Slika 3: Cikel ORJI – intrapsihični procesi v učitelju od zaznave okoliščin do ravnanja 86
Ana Kozina, Polona Kelava, Milena Ivanuš Grmek ◆ Nadaljnje izobraževanje
in usposabljanje učiteljev 87
Preglednica 1: Dejavnosti profesionalnega razvoja v zadnjih dveh letih 92
Preglednica 2: Razlogi za udeležbo na dejavnostih profesionalnega razvoja 96
v zadnjih dveh letih
Preglednica 3: Zaznane spremembe v profesionalnem razvoju 99
3 | profesionalni razvoj in poučevanje 101
Tina Rutar Leban, Marija Javornik Krečič, Tina Vršnik Perše ◆ Subjektivne
teorije in pojmovanja učiteljev 103
Preglednica 1: Poimenovanja subjektivnih teorij pri različnih avtorjih 104
110
Preglednica 2: Subjektivni pogledi učiteljev na lastno učenje
10
proces rasti 63
Preglednica 1: Učiteljev celostni razvoj 63
Slika 1: Mojstrski model profesionalnega izobraževanja učiteljev 65
Slika 2: Model uporabne znanosti profesionalnega izobraževanja učiteljev 66
Slika 3: Reflektivni model profesionalnega izobraževanja učiteljev 68
Milena Ivanuš Grmek ◆ Učitelj kot aktivni oblikovalec in usmerjevalec
svojega lastnega razvoja 73
Preglednica 1: Pogostost izobraževanja oz. usposabljanja (v odstotkih) 74
Preglednica 2: Oblike izobraževanja, ki največ prispevajo k razvoju posameznih kompetenc 79
Marija Javornik Krečič ◆ Kaj sestavlja učiteljev profesionalni razvoj 83
Slika 1: Model povezanosti učiteljevega razmišljanja in delovanja 84
Slika 2: Jaz kot učitelj – model čebule (prav tam) 85
Slika 3: Cikel ORJI – intrapsihični procesi v učitelju od zaznave okoliščin do ravnanja 86
Ana Kozina, Polona Kelava, Milena Ivanuš Grmek ◆ Nadaljnje izobraževanje
in usposabljanje učiteljev 87
Preglednica 1: Dejavnosti profesionalnega razvoja v zadnjih dveh letih 92
Preglednica 2: Razlogi za udeležbo na dejavnostih profesionalnega razvoja 96
v zadnjih dveh letih
Preglednica 3: Zaznane spremembe v profesionalnem razvoju 99
3 | profesionalni razvoj in poučevanje 101
Tina Rutar Leban, Marija Javornik Krečič, Tina Vršnik Perše ◆ Subjektivne
teorije in pojmovanja učiteljev 103
Preglednica 1: Poimenovanja subjektivnih teorij pri različnih avtorjih 104
110
Preglednica 2: Subjektivni pogledi učiteljev na lastno učenje
10