Page 8 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja matematične pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 7
P. 8
erjetnost in delo s podatki 38
Vsebine matematične pismenosti bolj podrobno 39
Matematični procesi 40
Matematično formuliranje situacij 41
Uporaba matematičnih konceptov, dejstev, postopkov in sklepanj 42
Interpretiranje, uporaba in evalviranje matematičnih rezultatov 43
Osnovne matematične kompetence, na katerih temeljijo matematični procesi 44
Osnovne matematične kompetence in njihovo razmerje do zahtevnosti nalog 48
Sporočanje 48
Matematiziranje 49
Predstavljanje 49
Sklepanje in utemeljevanje 49
Oblikovanje strategij 50
Uporaba simbolnega, formalnega in tehniškega jezika in operacij 50
Uporaba matematičnih orodij 50
Matematični konteksti 51

Porazdelitev nalog glede na vsebino, proces in kontekst 53
Porazdelitev nalog glede na vsebinske kategorije 53
Porazdelitev nalog glede na matematične procese 54
Porazdelitev nalog glede na kontekstualne kategorije 54

Vprašalniki za dijakinje in dijake 55
Zanimanje za matematiko in odnos do matematičnih vsebin 56

Naloge iz matematične pismenosti 59
USB KLJUČ 60
PREDVAJALNIKI Z NAPAKO 65
NAKUP STANOVANJA 71
PRODAJALNA SLADOLEDA 73

8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13