Page 7 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja matematične pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 7
P. 7
bina
Kazalo tabel in slik 11
Predgovor 13
Predstavitev raziskave PISA 2012 15
Organizacijske značilnosti raziskave PISA na mednarodni ravni 15
Raziskava PISA na nacionalni ravni 17
Znanje iz matematike, ki ga z raziskavo PISA 2012 ugotavljamo 19
Zajem podatkov in poročanje o rezultatih v raziskavi PISA 2012 21
Lestvica matematične pismenosti 23
Opredelitev matematične pismenosti 27
PISA 2012: dijaki kot aktivni reševalci problemov 28
PISA 2012: uporaba raznolikih kontekstov pri reševanju problemov 31
PISA 2012: vidna vloga matematičnih orodij in tehnologije 31
Vidiki matematične pismenosti 33
Matematične vsebine 34
Spremenljivke in odnosi 36
Liki in telesa 37
Količine 37
7
Kazalo tabel in slik 11
Predgovor 13
Predstavitev raziskave PISA 2012 15
Organizacijske značilnosti raziskave PISA na mednarodni ravni 15
Raziskava PISA na nacionalni ravni 17
Znanje iz matematike, ki ga z raziskavo PISA 2012 ugotavljamo 19
Zajem podatkov in poročanje o rezultatih v raziskavi PISA 2012 21
Lestvica matematične pismenosti 23
Opredelitev matematične pismenosti 27
PISA 2012: dijaki kot aktivni reševalci problemov 28
PISA 2012: uporaba raznolikih kontekstov pri reševanju problemov 31
PISA 2012: vidna vloga matematičnih orodij in tehnologije 31
Vidiki matematične pismenosti 33
Matematične vsebine 34
Spremenljivke in odnosi 36
Liki in telesa 37
Količine 37
7