Page 188 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja bralne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 6
P. 188
O

IALS 26, 28 oblika besedila 37, 55, 58, 59, 60, 64, 68,
iskanje in dostopanje do podatkov 40 72, 73, 75, 80, 83, 84, 86, 89, 92, 93,
izobraževalni kontekst 37 94, 97, 98, 99, 101, 105, 108, 109, 111,
112, 115, 117, 119, 120, 124, 125, 126,
J 128, 131, 133, 134, 135

javni kontekst 36 OECD 13, 15, 17, 22, 47, 177, 179
Olson, D. R. 27, 28, 182, 184
K Osebni kontekst 36

Kintsch, W. 26, 183 P
Kirsch, I. 26, 38, 183
Körkel, J. 50, 51, 183 PISA na mednarodni ravni 13, 15, 18
PISA na nacionalni ravni 13, 17, 18, 177
L poklicni kontekst 36
pravice 6
Legros, D. 31, 183 Pressley, M. 45, 50, 185
lestvica bralnih dosežkov 23
Leu, D. 31, 183 R
Linnakylä, P. 31, 34, 181, 183
Lundberg, I. 34, 183 Raphael, T. E. 34, 183
raziskava PISA 13
M razmišljanje o … in vrednotenje besedi-

MacCarthey, S. J. 34, 183 la 40
McCormick, T. 26, 184 Reeve, J. 49, 185
McKenna, M. 46, 184 Reinking, D. 31, 185
Meates, A. 29 Repež, M. 13, 22, 36, 37, 40, 43, 185
mešana besedila 38 Rogers, B. 34, 182
metakognicija 27, 45, 49 Rosenshine, B. 50, 185
Mosenthal, P. B. 26, 38, 181, 182, 183 Rumelhart, D. E. 26, 185
motivacija in branje 48
S
N
Schiefele, U. 45, 49, 181, 185
Nacionalni center raziskave PISA 18 Schlagmüller, M. 45, 51, 185
naloge iz bralne pismenosti 53 Schneider, W. 45, 50, 51, 181, 183, 185
nevezana besedila 38 Shetzer, H. 30, 186

188
   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192