Page 189 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja bralne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 6
P. 189
on, H. A. 27, 186
Skinner, E. 49, 186
Smith, M. C. 28, 186
spremembe v izhodiščih 25
Stanovich, K. E. 28, 182
STATCAN 29, 46, 184
Sticht, T. G. 37, 186
Stiggins, R. J. 37, 186
Sweets, R. 29, 186

Š

Štraus, M. 13, 15, 36, 37, 40, 43, 185, 186

T

tip besedila 38, 55, 58, 59, 60, 64, 68, 72,
73, 75, 80, 83, 84, 86, 89, 92, 93, 94,
97, 98, 99, 101, 105, 108, 109, 111, 112,
115, 117, 119, 120, 124, 125, 126, 128,
131, 133, 134, 135

Turner, L. A. 50

V

Vansteenkiste, M. 46, 49, 186
vezana besedila 38
vidiki bralne pismenosti 40
vpliv učnega okolja 47
vprašalniki za dijakinje in dijake 21

W

Warschauer, M. 30, 186
Wellman, H. M. 45, 182
Werlich, E. 39, 186
Wigfield, A. 45, 46, 182, 183

189
   184   185   186   187   188   189   190   191   192