Page 8 - Vesna Pobežin (ur.), Drugo pedagoškega diskurza, Dissertationes 23, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 8
rugo pedagoškega diskurza
Post-normativnost in ne-izobrazba 54
Metafizika perverzije 57
Literatura 59
Peter Klepec, Lekcije Deleuzovega pojmovanja vajeništva 61
Primož Krašovec, Neoliberalna epistemologija – od nemožnosti
vedeti do človeškega kapitala 77
O čem govorimo, ko govorimo o neoliberalizmu? 78
Hayekov epistemološki obrat 84
Polanyijevo višje načelo 89
Izobraževanje kot kapitalska naložba (Drucker) 94
Znanje kot človeški kapital (Machlup) 98
Literatura 102
Klemen Miklavič, Soočenje idej o visokem šolstvu v Evropi: 107
diskurzi, ideje in konceptualne podlage bolonjskega procesa
Bolonjski proces – interpretacije in kritike 110
Analiza bolonjskih dokumentov 111
Kontekst in analiza 121
Zaključek 127
Literatura 129
Janez Krek, Ni drugega pedagoškega diskurza 133
Prevladujoči pedagoški diskurz 134
Na šolski sistem in znanje sedanjih generacij vpliva sistem popust
ljivosti za hrbtom zavesti 138
Za drugi družbeni diskurz 143
Literatura 144
Katarina Vodopivec Kolar, Antropološka analiza narcisizma v iz
branih slovenskih osnovnih šolah 147
Narcisizem – prevladujoči socialni karakter potrošniške družbe 149
Trendi vzgoje v sodobni potrošniški družbi 151
Empirična antropološka analiza narcisizma v izbranih slovenskih
osnovnih šolah 156
Zaključek 161
Literatura 167
Post-normativnost in ne-izobrazba 54
Metafizika perverzije 57
Literatura 59
Peter Klepec, Lekcije Deleuzovega pojmovanja vajeništva 61
Primož Krašovec, Neoliberalna epistemologija – od nemožnosti
vedeti do človeškega kapitala 77
O čem govorimo, ko govorimo o neoliberalizmu? 78
Hayekov epistemološki obrat 84
Polanyijevo višje načelo 89
Izobraževanje kot kapitalska naložba (Drucker) 94
Znanje kot človeški kapital (Machlup) 98
Literatura 102
Klemen Miklavič, Soočenje idej o visokem šolstvu v Evropi: 107
diskurzi, ideje in konceptualne podlage bolonjskega procesa
Bolonjski proces – interpretacije in kritike 110
Analiza bolonjskih dokumentov 111
Kontekst in analiza 121
Zaključek 127
Literatura 129
Janez Krek, Ni drugega pedagoškega diskurza 133
Prevladujoči pedagoški diskurz 134
Na šolski sistem in znanje sedanjih generacij vpliva sistem popust
ljivosti za hrbtom zavesti 138
Za drugi družbeni diskurz 143
Literatura 144
Katarina Vodopivec Kolar, Antropološka analiza narcisizma v iz
branih slovenskih osnovnih šolah 147
Narcisizem – prevladujoči socialni karakter potrošniške družbe 149
Trendi vzgoje v sodobni potrošniški družbi 151
Empirična antropološka analiza narcisizma v izbranih slovenskih
osnovnih šolah 156
Zaključek 161
Literatura 167