Page 10 - Alenka Gril in Asja Videčnik, Oblikovanje državljanske identitete mladih v šoli, Digitalna knjižnica, Documenta 3
P. 10
Zaznavanje lastnih kompetenc za javno udejstvovanje med mladostniki 142
Povzetek 143
Družbeno-politično udejstvovanje 143
Izkušnje mladostnikov z javnim udejstvovanjem 144
Povzetek 146
Razvoj družbenega razumevanja 146
Prosocialno sklepanje 147
Razvoj političnega mišljenja 148
Pojmovanja demokracije in človekovih pravic 148
Družbeno razumevanje in udejstvovanje 151
Razumevanje odločanja v skupini 152
Predlagane rešitve dileme solidarnosti v skupini 152
Utemeljitve predlaganih rešitev dileme solidarnosti 157
Sprejemanje skupne odločitve – pomen skupinske solidarnosti 164
Soudeležba pomoči potrebnih pri odločanju 171
Pravica do izražanja mnenja, četudi je žaljivo 179
Povzetek 187
Spodbujanje multikulturalizma med mladostniki skozi učenje
aktivnega državljanstva v šoli 189
Modificiranje predsodkov in diskriminacije 189
Teorije spreminjanja predsodkov in diskriminacije 190
Kontaktna teorija 190
Lewinova teorija 191
Zmanjševanje predsodkov in diskriminacije skozi kooperacijo 191
Vloga šole v razvoju narodnostne identitete otrok in stališč do drugih
narodnostnih skupin 192
Participacija učencev in dijakov v šoli kot pristop k medkulturni vzgoji 194
Participatorne prakse učiteljev v osnovni šoli 194
Participatorne prakse profesorjev v srednji šoli 195
Povzetek 143
Družbeno-politično udejstvovanje 143
Izkušnje mladostnikov z javnim udejstvovanjem 144
Povzetek 146
Razvoj družbenega razumevanja 146
Prosocialno sklepanje 147
Razvoj političnega mišljenja 148
Pojmovanja demokracije in človekovih pravic 148
Družbeno razumevanje in udejstvovanje 151
Razumevanje odločanja v skupini 152
Predlagane rešitve dileme solidarnosti v skupini 152
Utemeljitve predlaganih rešitev dileme solidarnosti 157
Sprejemanje skupne odločitve – pomen skupinske solidarnosti 164
Soudeležba pomoči potrebnih pri odločanju 171
Pravica do izražanja mnenja, četudi je žaljivo 179
Povzetek 187
Spodbujanje multikulturalizma med mladostniki skozi učenje
aktivnega državljanstva v šoli 189
Modificiranje predsodkov in diskriminacije 189
Teorije spreminjanja predsodkov in diskriminacije 190
Kontaktna teorija 190
Lewinova teorija 191
Zmanjševanje predsodkov in diskriminacije skozi kooperacijo 191
Vloga šole v razvoju narodnostne identitete otrok in stališč do drugih
narodnostnih skupin 192
Participacija učencev in dijakov v šoli kot pristop k medkulturni vzgoji 194
Participatorne prakse učiteljev v osnovni šoli 194
Participatorne prakse profesorjev v srednji šoli 195