Page 8 - Janja Žmavc in Igor Ž. Žagar, Kako so Evropejci odkrili neznane dežele in se spoznali z novimi ljudstvi, Evropa v slovenskih osnovnošolskih učbenikih, Dissertationes 14
P. 8
Kako so Evropejci odkrili neznane dežele ...
Kontekstualni oris učbenikov za pouk zgodovine
Širši kontekst
Perspektive v pojmovanju Evrope
Mejniki v osnovnošolskem pouku zgodovine, učni načrt
in učbeniki
Raba pojma Evropa v učnih ciljih učnega načrta za
zgodovino
Neposredni kontekst situacije
Raba pojma Evropa kot odraz socialnih situacij in
institucij
Časovna zasidranost diskurza o Evropi
Evropa v prostorskih orientacijah
Evropavgrafičnemmaterialuintipografskihelementih
Jezikovni kontekst
Dinamika tvorjenja pomena Evrope v učbenikih – igra med
eksplicitnim in implicitnim
Učbeniško pisanje kot tip posebne govorne dejavnosti
StrategijejezikovnerabeindinamikatvorjenjapomenapojmaEvropa
»‘Evropa‘ je središče sveta«
»Slovenija je del ‚Evrope‘«
»‘Evropejci‘so(le)odkrivaliinsespoznavaliznovimiljudstvi«
»Vremenske motnje nad ‚Evropo‘«
Kvantitativna analiza učbenikov za pouk zgodovine
Pregled ugotovitev
Socialni akterji
Vrednote
Akterji – pregled po posameznih razredih
Korpus omemb pojma Evropa v izbranih učbenikih za pouk
zgodovine na osnovni šoli
Šesti razred
Branko Božič in Tomaž Weber: Zgodovina za šesti razred
Splošne značilnosti
Statistika pojavitev
Kontekstualni oris učbenikov za pouk zgodovine
Širši kontekst
Perspektive v pojmovanju Evrope
Mejniki v osnovnošolskem pouku zgodovine, učni načrt
in učbeniki
Raba pojma Evropa v učnih ciljih učnega načrta za
zgodovino
Neposredni kontekst situacije
Raba pojma Evropa kot odraz socialnih situacij in
institucij
Časovna zasidranost diskurza o Evropi
Evropa v prostorskih orientacijah
Evropavgrafičnemmaterialuintipografskihelementih
Jezikovni kontekst
Dinamika tvorjenja pomena Evrope v učbenikih – igra med
eksplicitnim in implicitnim
Učbeniško pisanje kot tip posebne govorne dejavnosti
StrategijejezikovnerabeindinamikatvorjenjapomenapojmaEvropa
»‘Evropa‘ je središče sveta«
»Slovenija je del ‚Evrope‘«
»‘Evropejci‘so(le)odkrivaliinsespoznavaliznovimiljudstvi«
»Vremenske motnje nad ‚Evropo‘«
Kvantitativna analiza učbenikov za pouk zgodovine
Pregled ugotovitev
Socialni akterji
Vrednote
Akterji – pregled po posameznih razredih
Korpus omemb pojma Evropa v izbranih učbenikih za pouk
zgodovine na osnovni šoli
Šesti razred
Branko Božič in Tomaž Weber: Zgodovina za šesti razred
Splošne značilnosti
Statistika pojavitev