Page 10 - Klemenčič, Eva, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Državljanska vzgoja v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA ICCS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 13
P. 10
45 Tabela 2.23: Veroizpovedi učencev
46 Tabela 2.24: Pogostost udeleževanja verskih obredov
48 Tabela 3.1: Pristopi poučevanja državljanske vzgoje v Sloveniji
(mnenja ravnateljev)
50 Tabela 3.2: Zadolžitve učiteljev za področje državljanske vzgoje
in izobraževanja v Sloveniji
51 Tabela 3.3: Najpomembnejši cilji državljanske vzgoje
in izobraževanja v Sloveniji (mnenje ravnateljev)
52 Tabela 3.4: Najpomembnejši cilji državljanske vzgoje
in izobraževanja v Sloveniji (mnenje učiteljev)
53 Tabela 3.5: Usposabljanje (na posameznih tematskih področjih)
med študijem in/ali ob delu (Slovenija)
54 Tabela 3.6: Pripravljenost za poučevanje različnih tem
pri državljanski vzgoji in izobraževanju (Slovenija)
55 Tabela 3.7: Udeležba na usposabljanjih, na katerih so bili
obravnavani posebni didaktični pristopi in metode dela (Slovenija)
10 56 Tabela 3.8: Ocenjevanje osmošolcev pri državljanski vzgoji
in izobraževanju (Slovenija)
75 Tabela 5.1: Viri pridobivanja informacij o družbenih in političnih
vprašanjih
76 Tabela 5.2: Sodelovanje učencev v državljanskih aktivnostih v šoli
78 Tabela 5.3: Pogostost sodelovanja pri dejavnostih organizacij,
klubov oziroma skupin
79 Tabela 5.4: Udeležba v aktivnostih v prihodnje
81 Tabela 5.5: Pričakovana participacija na volitvah in v drugih
organizacijah
84 Tabela 6.1: Dobre in slabe situacije za demokracijo
85 Tabela 6.2: Ravnanja dobrega državljana
88 Tabela 6.3: Strinjanje s trditvami glede enakih možnosti
92 Tabela 6.4: Problemi, ki ogrožajo prihodnost sveta (v kakšni meri)
93 Tabela 6.5: Zaupanje političnim institucijam in virom informacij
98 Tabela 6.6: Stališča o veri pri učencih iz Slovenije
100 Tabela 7.1: Delež osmošolcev, ki je na šoli glasoval za predstavnika
razreda, na volitvah za šolski parlament (mnenje ravnateljev)
101 Tabela 7.2: Vključenost učiteljev, učencev, staršev v dejavnosti šole
104 Tabela 7.3: Razprave o političnih in družbenih vprašanjih
med rednim poukom (mnenja učencev)
106 Tabela 7.4: Razmerje učitelji – učenci in učenci – učenci na šoli
(percepcija učencev)
107 Tabela 7.5: Oblike trpinčenja, ki so mu bili učenci podvrženi
v zadnjih treh mesecih (v letu 2016)
državljanska vzgoja v sloveniji
46 Tabela 2.24: Pogostost udeleževanja verskih obredov
48 Tabela 3.1: Pristopi poučevanja državljanske vzgoje v Sloveniji
(mnenja ravnateljev)
50 Tabela 3.2: Zadolžitve učiteljev za področje državljanske vzgoje
in izobraževanja v Sloveniji
51 Tabela 3.3: Najpomembnejši cilji državljanske vzgoje
in izobraževanja v Sloveniji (mnenje ravnateljev)
52 Tabela 3.4: Najpomembnejši cilji državljanske vzgoje
in izobraževanja v Sloveniji (mnenje učiteljev)
53 Tabela 3.5: Usposabljanje (na posameznih tematskih področjih)
med študijem in/ali ob delu (Slovenija)
54 Tabela 3.6: Pripravljenost za poučevanje različnih tem
pri državljanski vzgoji in izobraževanju (Slovenija)
55 Tabela 3.7: Udeležba na usposabljanjih, na katerih so bili
obravnavani posebni didaktični pristopi in metode dela (Slovenija)
10 56 Tabela 3.8: Ocenjevanje osmošolcev pri državljanski vzgoji
in izobraževanju (Slovenija)
75 Tabela 5.1: Viri pridobivanja informacij o družbenih in političnih
vprašanjih
76 Tabela 5.2: Sodelovanje učencev v državljanskih aktivnostih v šoli
78 Tabela 5.3: Pogostost sodelovanja pri dejavnostih organizacij,
klubov oziroma skupin
79 Tabela 5.4: Udeležba v aktivnostih v prihodnje
81 Tabela 5.5: Pričakovana participacija na volitvah in v drugih
organizacijah
84 Tabela 6.1: Dobre in slabe situacije za demokracijo
85 Tabela 6.2: Ravnanja dobrega državljana
88 Tabela 6.3: Strinjanje s trditvami glede enakih možnosti
92 Tabela 6.4: Problemi, ki ogrožajo prihodnost sveta (v kakšni meri)
93 Tabela 6.5: Zaupanje političnim institucijam in virom informacij
98 Tabela 6.6: Stališča o veri pri učencih iz Slovenije
100 Tabela 7.1: Delež osmošolcev, ki je na šoli glasoval za predstavnika
razreda, na volitvah za šolski parlament (mnenje ravnateljev)
101 Tabela 7.2: Vključenost učiteljev, učencev, staršev v dejavnosti šole
104 Tabela 7.3: Razprave o političnih in družbenih vprašanjih
med rednim poukom (mnenja učencev)
106 Tabela 7.4: Razmerje učitelji – učenci in učenci – učenci na šoli
(percepcija učencev)
107 Tabela 7.5: Oblike trpinčenja, ki so mu bili učenci podvrženi
v zadnjih treh mesecih (v letu 2016)
državljanska vzgoja v sloveniji