Page 9 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 9
Kazalo tabel in slik

23 Tabela 1: Opisna statistika vključenih spremenljivk ločeno po spolu
24 Tabela 2: Opisna statistika vključenih spremenljivk ločeno

po izobraževalnem programu
26 Tabela 3: Napovedniki motivacije za branje pri dekletih
26 Tabela 4: Napovedniki motivacije za branje pri fantih
27 Tabela 5: Napovedniki motivacije za branje v gimnazijskih programih
27 Tabela 6: Napovedniki motivacije za branje v programih srednjega

strokovnega izobraževanja
28 Tabela 7: Napovedniki motivacije za branje v programih srednjega

poklicnega izobraževanja
41 Tabela 8: Število (f) in strukturni odstotki (f %) odgovorov učiteljev

o razlikah med generacijami v usvojenosti tehnike branja in pisanja
42 Tabela 9: Število (f) in strukturni odstotki (f %) odgovorov učiteljev

o razlikah med generacijami v utrjevanju tehnike branja in pisanja
55 Tabela 10: Pearsonov koeficient korelacije (r, p) med spremenljivkama

»branje besed« v 1. razredu in »čas branja neumetnostnega besedila«
v 3. razredu
56 Tabela 11: Izid regresijske analize učinka »branja besed« v 1. razredu
in »skupine učencev« na »čas branja neumetnostnega besedila«
v 3. razredu
56 Tabela 12: Pearsonov koeficient korelacije (r, p) med spremenljivkama
»branje besed« v 1. razredu in »ritem branja neumetnostnega besedila«
v 3. razredu

9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14