Page 10 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 10
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: učenje in poučevanje na daljavo
57 Tabela 13: Izid regresijske analize učinka »branja besed« v 1. razredu
in »skupine učencev« na »ritem branja neumetnostnega besedila«
v 3. razredu
57 Tabela 14: Pearsonov koeficient korelacije (r, p) med spremenljivkama
»branje besed« v 1. razredu in »izraznost branja neumetnostnega
besedila« v 3. razredu
58 Tabela 15: Izid regresijske analize učinka »branja besed« v 1. razredu
in »skupine učencev« na »izraznost branja neumetnostnega besedila«
v 3. razredu
58 Tabela 16: Pearsonov koeficient korelacije (r, p) med spremenljivkama
»branje besed« v 1. razredu in »napake pri branju neumetnostnega
besedila« v 3. razredu
59 Tabela 17: Izid regresijske analize učinka »branja besed« v 1. razredu
na »napake pri branju neumetnostnega besedila« v 3. razredu
59 Tabela 18: Pearsonov koeficient korelacije (r, p) med spremenljivkama
»branje besed« v 1. razredu in »nižja raven razumevanja pri branju
neumetnostnega besedila« v 3. razredu
60 Tabela 19: Izid regresijske analize učinka »branja besed« v 1. razredu
na »nižjo raven razumevanja pri branju neumetnostnega besedila«
v 3. razredu
61 Tabela 20: Pearsonov koeficient korelacije (r, p) med spremenljivkama
»višja raven razumevanja pri branju neumetnostnega besedila«
v 3. razredu in »branje besed« v 1. razredu
61 Tabela 21: Izid regresijske analize učinka »branja besed« v 1. razredu
na »višjo raven razumevanja pri branju neumetnostnega besedila«
v 3. razredu
107 Tabela 22: Trditve o stališčih do orodij poučevanja na daljavo
108 Tabela 23: Opis vzorca
110 Tabela 24: Uporabljene informacijske tehnologije med poučevanjem
na daljavo
111 Tabela 25: Oblike poučevanja, ki so jih študenti poslušali
med poučevanjem na daljavo
111 Tabela 26: Opisne statistike ocene pogostosti sledenja poučevanju
na daljavo, poznavanja tehnologij za poučevanje na daljavo,
ocena metod in pristopov poučevanja visokošolskih učiteljev
ter ocena prilagoditve vsebin med poučevanjem na daljavo.
113 Tabela 27: Uporabljene metode in pristopi poučevanja TJS
med poučevanjem na daljavo.
113 Tabela 28: Opisne statistike za stališča študentov do digitalnih orodij
za poučevanje na daljavo.
115 Tabela 29: Korelacije med stališči glede digitalnih orodij za poučevanje
na daljavo.
10
57 Tabela 13: Izid regresijske analize učinka »branja besed« v 1. razredu
in »skupine učencev« na »ritem branja neumetnostnega besedila«
v 3. razredu
57 Tabela 14: Pearsonov koeficient korelacije (r, p) med spremenljivkama
»branje besed« v 1. razredu in »izraznost branja neumetnostnega
besedila« v 3. razredu
58 Tabela 15: Izid regresijske analize učinka »branja besed« v 1. razredu
in »skupine učencev« na »izraznost branja neumetnostnega besedila«
v 3. razredu
58 Tabela 16: Pearsonov koeficient korelacije (r, p) med spremenljivkama
»branje besed« v 1. razredu in »napake pri branju neumetnostnega
besedila« v 3. razredu
59 Tabela 17: Izid regresijske analize učinka »branja besed« v 1. razredu
na »napake pri branju neumetnostnega besedila« v 3. razredu
59 Tabela 18: Pearsonov koeficient korelacije (r, p) med spremenljivkama
»branje besed« v 1. razredu in »nižja raven razumevanja pri branju
neumetnostnega besedila« v 3. razredu
60 Tabela 19: Izid regresijske analize učinka »branja besed« v 1. razredu
na »nižjo raven razumevanja pri branju neumetnostnega besedila«
v 3. razredu
61 Tabela 20: Pearsonov koeficient korelacije (r, p) med spremenljivkama
»višja raven razumevanja pri branju neumetnostnega besedila«
v 3. razredu in »branje besed« v 1. razredu
61 Tabela 21: Izid regresijske analize učinka »branja besed« v 1. razredu
na »višjo raven razumevanja pri branju neumetnostnega besedila«
v 3. razredu
107 Tabela 22: Trditve o stališčih do orodij poučevanja na daljavo
108 Tabela 23: Opis vzorca
110 Tabela 24: Uporabljene informacijske tehnologije med poučevanjem
na daljavo
111 Tabela 25: Oblike poučevanja, ki so jih študenti poslušali
med poučevanjem na daljavo
111 Tabela 26: Opisne statistike ocene pogostosti sledenja poučevanju
na daljavo, poznavanja tehnologij za poučevanje na daljavo,
ocena metod in pristopov poučevanja visokošolskih učiteljev
ter ocena prilagoditve vsebin med poučevanjem na daljavo.
113 Tabela 27: Uporabljene metode in pristopi poučevanja TJS
med poučevanjem na daljavo.
113 Tabela 28: Opisne statistike za stališča študentov do digitalnih orodij
za poučevanje na daljavo.
115 Tabela 29: Korelacije med stališči glede digitalnih orodij za poučevanje
na daljavo.
10