Page 11 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 11
kazalo tabel in slik
116 Tabela 30: Lastne vrednosti in delež pojasnjene variance za stališča
o digitalnih orodjih za poučevanje na daljavo
117 Tabela 31: Faktorske uteži (trije faktorji) stališč do digitalnih orodij
poučevanja na daljavo
118 Tabela 32: Faktorske uteži (1 faktor) stališč do digitalnih orodij
poučevanja na daljavo
165 Slika 1: Ravnateljeva ocena profesionalnega učenja in sodelovanja
v ravnateljski skupnosti
166 Slika 2: Pogostost sodelovanja ravnateljev v aktivnostih profesionalnega
učenja in sodelovanja na individualni ravni
167 Slika 3: Pogostost sodelovanja ravnateljev v aktivnostih profesionalnega
učenja in sodelovanja z drugimi ravnatelji
168 Slika 4: Pogostost sodelovanja ravnateljev v aktivnostih profesionalnega
učenja in sodelovanja z drugimi deležniki
11
116 Tabela 30: Lastne vrednosti in delež pojasnjene variance za stališča
o digitalnih orodjih za poučevanje na daljavo
117 Tabela 31: Faktorske uteži (trije faktorji) stališč do digitalnih orodij
poučevanja na daljavo
118 Tabela 32: Faktorske uteži (1 faktor) stališč do digitalnih orodij
poučevanja na daljavo
165 Slika 1: Ravnateljeva ocena profesionalnega učenja in sodelovanja
v ravnateljski skupnosti
166 Slika 2: Pogostost sodelovanja ravnateljev v aktivnostih profesionalnega
učenja in sodelovanja na individualni ravni
167 Slika 3: Pogostost sodelovanja ravnateljev v aktivnostih profesionalnega
učenja in sodelovanja z drugimi ravnatelji
168 Slika 4: Pogostost sodelovanja ravnateljev v aktivnostih profesionalnega
učenja in sodelovanja z drugimi deležniki
11