Page 8 - Giorgio Di Pietro, Federico Biagi, Patricia Costa, Zbigniew Karpinski, Jacopo Mazza. 2020. Verjeten vpliv epidemije COVID‑19 na izobraževanje: Razmisleki, ki temeljijo na obstoječi literaturiin nedavnih mednarodnih zbirkah podatkov. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 8
37 Prehrana
38 Dostopnost obšolskih dejavnosti
38 Šole
38 Digitalna infrastruktura
40 Digitalne spretnosti učiteljev
42 Digitalne spretnosti učencev
43 Domačini v primerjavi s priseljenci
49 Zaključki
53 Možnosti politik
61 Bibliografija
69 Prilogi
69 Priloga 1
8 Izračun »konzervativne« ocene povprečnega učinka epidemije
COVID-19 na učenje učencev v nekaj izbranih državah EU
69 Francija
71 Italija
72 Nemčija
73 Priloga 2
Izračun grobe ocene dolgoročnih posledic verjetnega učinka
epidemije COVID19 na izobraževanje v Franciji na makro ravni
verjeten vpliv epidemije covid‑19 na izobraževanje
38 Dostopnost obšolskih dejavnosti
38 Šole
38 Digitalna infrastruktura
40 Digitalne spretnosti učiteljev
42 Digitalne spretnosti učencev
43 Domačini v primerjavi s priseljenci
49 Zaključki
53 Možnosti politik
61 Bibliografija
69 Prilogi
69 Priloga 1
8 Izračun »konzervativne« ocene povprečnega učinka epidemije
COVID-19 na učenje učencev v nekaj izbranih državah EU
69 Francija
71 Italija
72 Nemčija
73 Priloga 2
Izračun grobe ocene dolgoročnih posledic verjetnega učinka
epidemije COVID19 na izobraževanje v Franciji na makro ravni
verjeten vpliv epidemije covid‑19 na izobraževanje