Page 7 - Giorgio Di Pietro, Federico Biagi, Patricia Costa, Zbigniew Karpinski, Jacopo Mazza. 2020. Verjeten vpliv epidemije COVID‑19 na izobraževanje: Razmisleki, ki temeljijo na obstoječi literaturiin nedavnih mednarodnih zbirkah podatkov. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 7
sebina 7
9 Slike
11 O izvirni izdaji
13 Zahvala
15 Izvleček
17 Povzetek
21 Uvod
23 Zaprtje šolskih ustanov ter šolanje in učenje na daljavo
23 Manj časa, namenjenega učenju
25 Simptomi stresa
25 Sprememba v načinu interakcije med učenci
26 Pomanjkanje motivacije za učenje
26 Izobraževanje na daljavo
29 Učenje in neenakost
30 Nefinančna starševska podpora
30 Kognitivne spretnosti
30 Nekognitivne spretnosti
32 Količina časa, preživetega doma z otroki
32 Finančna sredstva staršev
33 Digitalni viri doma
35 Domače učno okolje
9 Slike
11 O izvirni izdaji
13 Zahvala
15 Izvleček
17 Povzetek
21 Uvod
23 Zaprtje šolskih ustanov ter šolanje in učenje na daljavo
23 Manj časa, namenjenega učenju
25 Simptomi stresa
25 Sprememba v načinu interakcije med učenci
26 Pomanjkanje motivacije za učenje
26 Izobraževanje na daljavo
29 Učenje in neenakost
30 Nefinančna starševska podpora
30 Kognitivne spretnosti
30 Nekognitivne spretnosti
32 Količina časa, preživetega doma z otroki
32 Finančna sredstva staršev
33 Digitalni viri doma
35 Domače učno okolje