Page 12 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 12
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: mednarodni vidki vzgoje in izobr aževanja
66 Tabela 6: Normativi za število otrok v skupini
79 Tabela 7: Razlogi za študijsko mobilnost
117 Tabela 8: Faze akcijske raziskave
140 Tabela 9: Začetna pričakovanja učiteljev začetnikov do mentorja
141 Tabela 10: Ocena sodelovanja z mentorjem
142 Tabela 11: Ocena usposobljenosti mentorja za opravljanje nalog mentorja
143 Tabela 12: Ocena mentorjeve profesionalne kompetence
149 Tabela 13: Gledališka pedagogika obsega tri vidike vključevanja
gledaliških elementov v izobraževalni proces.
151 Tabela 14: Učne tehnike, metode in pristopi gledališke pedagogike
160 Tabela 15: Obtežitve asociacij
170 Tabela 16: AGA-nadarjen učenec – struktura semantičnih kategorij
171 Tabela 17: AGA-izobraževanje nadarjenih – struktura semantičnih
kategorij
195 Tabela 18: Izid Mann-Whitneyevega preizkusa razlik v samooceni
učinkovitosti učiteljev pri učenčevem sodelovanju glede na šolo
poučevanja
197 Tabela 19: Izid Mann-Whitneyevega preizkusa razlik v samooceni
učinkovitosti učiteljev
pri poučevanju glede na šolo poučevanja
198 Tabela 20: Izid Mann-Whitneyevega preizkusa razlik v samooceni
učinkovitosti učiteljev pri vodenju razreda glede na šolo poučevanja
210 Tabela 21: Deskriptivna statistika in korelacije na vzorcu učencev iz
Slovenije
211 Tabela 22: Hierarhična regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo viktimizacijo
na vzorcu učencev iz Slovenije
212 Tabela 23: Deskriptivna statistika in korelacije na vzorcu učencev
iz Hrvaške
212 Tabela 24: Hierarhična regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo viktimizacijo na vzorcu učencev iz Hrvaške
213 Tabela 25: Deskriptivna statistika in korelacije na vzorcu učencev
iz Švedske
214 Tabela 26: Hierarhična regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo viktimizacijo na vzorcu učencev iz Švedske
255 Tabela 27: Števila (f) in strukturni odstotki (f %) učencev po znanju,
izraženi z modalno oceno, pri opazovanem predmetu.
255 Tabela 28: Števila (f) in strukturni odstotki (f %) učencev po govorni
participaciji.
256 Tabela 29: Izid -preizkusa razlik v znanju glede na stopnjo govorne
participacije.
274 Tabela 30: Descriptions of anxiety reactions and opposite reactions
to anxiety in foreign language learners.
12
66 Tabela 6: Normativi za število otrok v skupini
79 Tabela 7: Razlogi za študijsko mobilnost
117 Tabela 8: Faze akcijske raziskave
140 Tabela 9: Začetna pričakovanja učiteljev začetnikov do mentorja
141 Tabela 10: Ocena sodelovanja z mentorjem
142 Tabela 11: Ocena usposobljenosti mentorja za opravljanje nalog mentorja
143 Tabela 12: Ocena mentorjeve profesionalne kompetence
149 Tabela 13: Gledališka pedagogika obsega tri vidike vključevanja
gledaliških elementov v izobraževalni proces.
151 Tabela 14: Učne tehnike, metode in pristopi gledališke pedagogike
160 Tabela 15: Obtežitve asociacij
170 Tabela 16: AGA-nadarjen učenec – struktura semantičnih kategorij
171 Tabela 17: AGA-izobraževanje nadarjenih – struktura semantičnih
kategorij
195 Tabela 18: Izid Mann-Whitneyevega preizkusa razlik v samooceni
učinkovitosti učiteljev pri učenčevem sodelovanju glede na šolo
poučevanja
197 Tabela 19: Izid Mann-Whitneyevega preizkusa razlik v samooceni
učinkovitosti učiteljev
pri poučevanju glede na šolo poučevanja
198 Tabela 20: Izid Mann-Whitneyevega preizkusa razlik v samooceni
učinkovitosti učiteljev pri vodenju razreda glede na šolo poučevanja
210 Tabela 21: Deskriptivna statistika in korelacije na vzorcu učencev iz
Slovenije
211 Tabela 22: Hierarhična regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo viktimizacijo
na vzorcu učencev iz Slovenije
212 Tabela 23: Deskriptivna statistika in korelacije na vzorcu učencev
iz Hrvaške
212 Tabela 24: Hierarhična regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo viktimizacijo na vzorcu učencev iz Hrvaške
213 Tabela 25: Deskriptivna statistika in korelacije na vzorcu učencev
iz Švedske
214 Tabela 26: Hierarhična regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo viktimizacijo na vzorcu učencev iz Švedske
255 Tabela 27: Števila (f) in strukturni odstotki (f %) učencev po znanju,
izraženi z modalno oceno, pri opazovanem predmetu.
255 Tabela 28: Števila (f) in strukturni odstotki (f %) učencev po govorni
participaciji.
256 Tabela 29: Izid -preizkusa razlik v znanju glede na stopnjo govorne
participacije.
274 Tabela 30: Descriptions of anxiety reactions and opposite reactions
to anxiety in foreign language learners.
12