Page 13 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2019. Digitalna knjižnica, Dissertationes 37
P. 13
Uvod
Igor Ž. Žagar
Petindvajsetega septembra 2018 je v prostorih Znanstveno raziskovalnega
centra SAZU potekala že 3. nacionalna znanstvena konferenca »Raziskova-
nje v vzgoji in izobraževanju«. Na konferenci je bilo predstavljenih 75 pri-
spevkov v sedmih sekcijah (Šola in družba, Izobraževalne politike, Evalva-
cija in zagotavljanje kakovosti, Profesionalni razvoj pedagoških delavcev,
Učenje, poučevanje in socialni odnosi v šoli in Inovativni pristopi k uče-
nju in poučevanju), udeležilo pa se je je 144 zainteresiranih posameznikov
in posameznic.
Kot plenarna predavatelja sta nastopila prof. dr. Tone Kvernbekk, Uni-
verza v Oslu, ki je predavala na temo Evidence-based practice: wishful
thinking?, in prof. dr. Renata Salecl, Inštitut za kriminologijo pri Pravni fa-
kulteti UL, s predavanjem Vzgoja za nevednost.
Na konferenci smo podelili tudi tri priznanja, in sicer: dr. Moniki Mit-
hans (Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta), ki je prejela Priznanje za
najboljše doktorsko delo na področju raziskovanja vzgoje in izobraževanja
za leto 2018, izr. prof. dr. Amaliji Žakelj (Univerza na Primorskem, Pedago-
ška fakulteta), ki je prejela Priznanje za izjemne dosežke na področju raz-
iskovanja vzgoje in izobraževanja za leto 2018, ter prof. dr. Darku Štrajnu
(Pedagoški inštitut), ki je prejel Priznanje za življenjsko delo na področju
raziskovanja vzgoje in izobraževanja za leto 2018.
Za objavo razširjenih prispevkov s konference, z vsem potrebnim
znanstvenim aparatom, se je odločilo 14 avtorjev in avtoric, in sicer 4 v ka-
13
Igor Ž. Žagar
Petindvajsetega septembra 2018 je v prostorih Znanstveno raziskovalnega
centra SAZU potekala že 3. nacionalna znanstvena konferenca »Raziskova-
nje v vzgoji in izobraževanju«. Na konferenci je bilo predstavljenih 75 pri-
spevkov v sedmih sekcijah (Šola in družba, Izobraževalne politike, Evalva-
cija in zagotavljanje kakovosti, Profesionalni razvoj pedagoških delavcev,
Učenje, poučevanje in socialni odnosi v šoli in Inovativni pristopi k uče-
nju in poučevanju), udeležilo pa se je je 144 zainteresiranih posameznikov
in posameznic.
Kot plenarna predavatelja sta nastopila prof. dr. Tone Kvernbekk, Uni-
verza v Oslu, ki je predavala na temo Evidence-based practice: wishful
thinking?, in prof. dr. Renata Salecl, Inštitut za kriminologijo pri Pravni fa-
kulteti UL, s predavanjem Vzgoja za nevednost.
Na konferenci smo podelili tudi tri priznanja, in sicer: dr. Moniki Mit-
hans (Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta), ki je prejela Priznanje za
najboljše doktorsko delo na področju raziskovanja vzgoje in izobraževanja
za leto 2018, izr. prof. dr. Amaliji Žakelj (Univerza na Primorskem, Pedago-
ška fakulteta), ki je prejela Priznanje za izjemne dosežke na področju raz-
iskovanja vzgoje in izobraževanja za leto 2018, ter prof. dr. Darku Štrajnu
(Pedagoški inštitut), ki je prejel Priznanje za življenjsko delo na področju
raziskovanja vzgoje in izobraževanja za leto 2018.
Za objavo razširjenih prispevkov s konference, z vsem potrebnim
znanstvenim aparatom, se je odločilo 14 avtorjev in avtoric, in sicer 4 v ka-
13