Page 9 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Documenta 12
P. 9
like in tabele 9

17 Slika 1: Razvijanje odgovornega ravnanja in dobrih odnosov
26 Slika 2: Razlike med dijaki in učitelji po ključnih možnostih
57 Slika 3: Komponente »izobraževanja o človekovem dostojanstvu«
75 Slika 4: Ustvarjalno mišljenje – primerjava med eksperimentalno

in kontrolno skupino ob drugem merjenju
76 Slika 5: Ustvarjalno mišljenje v eksperimentalni skupini

– primerjava med prvim in drugim merjenjem
76 Slika 6: Pozornost - primerjava med prvim in drugim merjenjem

v eksperimentalni in kontrolni skupini
77 Slika 7: Motivacija za učenje ter uporaba kognitivnih

in metakognitivnih strategij - primerjava med ES in KS
ob drugem merjenju
78 Slika 8: Samopodoba – primerjava med eksperimentalno
in kontrolno skupino ob drugem merjenju

27 Tabela 1: Kulturna zavest v 1. in 3. letniku – zaznavanje
samoučinkovitosti pri dijakih (N = 471): aritmetične sredine,
standardni odkloni in t-vrednosti glede na obe merjenji; ocene
učiteljev o lastnih spodbudah (N = 23): aritmetične sredine,
standardni odkloni

29 Tabela 2: Zaznavanje odnosa do kulturne zavesti in izražanja
(vrednote in stališča) pri dijakih v 1. in 3. letniku: aritmetične sredine,
standardni odkloni in t-vrednosti

50 Tabela 3: Cilji »izobraževanja o človekovem dostojanstvu«
kot integralnem delu državljanske vzgoje
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14