Page 7 - Rajka Bračun Sova, Umetnina – ljubezen na prvi pogled? Pedagoški pomen interpretacije. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2016. Digitalna knjižnica, Dissertationes 28
P. 7
bina 7
9 Slike
11 Uvod
17 Pedagoška, umetnostnozgodovinska in muzeološka teoretična
izhodišča preučevanja muzejske interpretacije
17 Izkustveni kontekst
31 Disciplinarni kontekst
43 Institucionalni kontekst
57 Študija primera: Moderna galerija v Ljubljani – metodologija
57 Paradigmatsko ozadje
59 Koncept raziskave
61 Pridobivanje in analiziranje podatkov
63 Pridobivanje podatkov
64 Opazovanje in intervjuvanje obiskovalcev
69 Postavitev/razstava
70 Knjižni vodnik in vodeni ogledi kustosov
71 Nacionalni programi za kulturo, kritike in muzejske objave o razstavi
73 Analiziranje podatkov
73 Analiza obiskovalčevega diskurza
75 Analiza umetnostnozgodovinskega diskurza
75 Analiza muzejskega diskurza
76 Zagotavljanje kakovosti
77 Etični vidiki
9 Slike
11 Uvod
17 Pedagoška, umetnostnozgodovinska in muzeološka teoretična
izhodišča preučevanja muzejske interpretacije
17 Izkustveni kontekst
31 Disciplinarni kontekst
43 Institucionalni kontekst
57 Študija primera: Moderna galerija v Ljubljani – metodologija
57 Paradigmatsko ozadje
59 Koncept raziskave
61 Pridobivanje in analiziranje podatkov
63 Pridobivanje podatkov
64 Opazovanje in intervjuvanje obiskovalcev
69 Postavitev/razstava
70 Knjižni vodnik in vodeni ogledi kustosov
71 Nacionalni programi za kulturo, kritike in muzejske objave o razstavi
73 Analiziranje podatkov
73 Analiza obiskovalčevega diskurza
75 Analiza umetnostnozgodovinskega diskurza
75 Analiza muzejskega diskurza
76 Zagotavljanje kakovosti
77 Etični vidiki