Page 7 - Rošker S., Jana. Kjer vlada sočlovečnost, je ljudstvo srečno. Tradicionalne kitajske teorije države. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2014. Digitalna knjižnica, Dissertationes 27
P. 7
bina 7
Splošno o bistvu teorije države: Specifika kitajskega koncepta | 11
Problematika medkulturnih primerjav | 12
Kulturno pogojeni nesporazumi: primer pojma avtonomije | 16
Rezultati srednjeevropske populacije | 17
Rezultati kitajske populacije | 18
Povzetek rezultatov in definiranje problema | 20
Nastavek razlage: pojmovanje zakona kot kriterija družbenih | 20
razmerij v evropski in kitajski tradiciji
Teorije države kot izraz (samo)razumevanja posameznika | 25
Kolektivizem ali individualizacija? | 25
Metafizična in pragmatična etika: od vere v božanstva | 28
do moralnega sebstva
Vloga posameznika v izvornem konfucijanstvu | 43
Moistične in legalistične teorije | 51
Prva in druga reforma konfucijanskega nauka: | 55
od konfucijanstva do konfucianizma
Teorije države kot izraz razmerja med posameznikom | 65
in družbo: Konvencija
Obrednost li 禮 | 65
Zakon fa 法 | 71
Kolektivna odgovornost | 81
Splošno o bistvu teorije države: Specifika kitajskega koncepta | 11
Problematika medkulturnih primerjav | 12
Kulturno pogojeni nesporazumi: primer pojma avtonomije | 16
Rezultati srednjeevropske populacije | 17
Rezultati kitajske populacije | 18
Povzetek rezultatov in definiranje problema | 20
Nastavek razlage: pojmovanje zakona kot kriterija družbenih | 20
razmerij v evropski in kitajski tradiciji
Teorije države kot izraz (samo)razumevanja posameznika | 25
Kolektivizem ali individualizacija? | 25
Metafizična in pragmatična etika: od vere v božanstva | 28
do moralnega sebstva
Vloga posameznika v izvornem konfucijanstvu | 43
Moistične in legalistične teorije | 51
Prva in druga reforma konfucijanskega nauka: | 55
od konfucijanstva do konfucianizma
Teorije države kot izraz razmerja med posameznikom | 65
in družbo: Konvencija
Obrednost li 禮 | 65
Zakon fa 法 | 71
Kolektivna odgovornost | 81